5mcoeyvkocr-590a8346.jpg

Michelle Losekoot

Na Naučmese od 12. 3. 2012, vedl/a kurzy pro 993 účastníků. Navštívil/a 20 kurzů.

Michelle se živí marketingem už přes deset let.  Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. O marketingu na sociálních sítích napsala společně s Eliškou Vyhnánkovou knihu Jak na sítě (Jan Melvil Publishing, 2019). Za vedení zahraničních profilů hlavního města Prahy na sociálních sítích získala dvě ocenění Fénix z klání Fénix content marketing. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích. 

Pomáhala už značkám jako jsou Praha, PUMA, Unilever, Česká televize, Remoska, Nestlé, T-mobile, Henkel nebo DHL. Vedla semestrální předmět o obsahu a copywritingu na VŠE.

Napsala také novelu Květinostesk (Youngbooks, 2013), román v cloudu Setkávání (Microsoft, 2013) a knihu Bez jablka (Motto, 2016). Píše blog TesneVedle.com. 

Michelle

Již uskutečněné kurzy:

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.