Obsah pro sociální sítě

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Michelle pomáhá firmám s digitálním storytellingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Často školí firemní týmy, aby vše... Více o lektorovi »

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Michelle pomáhá firmám s digitálním storytellingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Často školí firemní týmy, aby vše... Více o lektorovi »

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Michelle pomáhá firmám s digitálním storytellingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Často školí firemní týmy, aby vše... Více o lektorovi »

Obsah pro sociální sítě
Pracovna, Vlkova 36, Praha 3, Praha (mapa)

Termín je dostatečně naplněn – kurz proběhne, hurá!

Zbývá už jen poslední místo

Přihlášení účastníci

Pracovna, Vlkova 36, PRaha 3, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývají už jen 4 místa

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

„Co mám na ty sítě pořád dávat?!"

Pokud jste se někdy zeptali sami sebe na tuhle otázku, je tento kurz určený přesně pro vás. Všichni mluví o tom, že na sociálních sítích musíte vytvářet dobrý obsah. Stále dokola nám také marketéři opakují, že to musí mít příběh. Méně už se ale mluví o tom, jak se to přesně dělá, jak na to ti kreativci přišli a co to vlastně dobrý obsah je. 

Ukážeme si krok za krokem, jak vytvořit obsahový plán pro vaše sociální sítě a jak ho udržovat. Vysvětlíme si, na co nejlépe reagují uživatelé jednotlivých sítí a proč tomu tak je. Vymyslíme spolu témata, konkrétní příspěvky i postup, jak to všechno co nejlépe dostat ke svým fanouškům.

Ukážeme si také:

  • jak hledat témata na vaše sítě
  • jak témata efektivně zpracovávat
  • konkrétní návod na tvorbu dobrých postů
  • jak zapojit do vytváření obsahu zbytek týmu
  • jak psát pro sociální sítě
  • ukázky ne/úspěšných kampaní a postů

Po absolvování kurzu budete mít v ruce:

  • obsahový plán pro vaše sociální sítě
  • seznam nástrojů, které vám ulehčí práci
  • 3 konkrétní posty na váš Facebook 

Workshop je určen pro začínající a středně pokročilé správce profilů na sociálních sítích. Je vhodný pro malé a středně velké firmy, které si chtějí starat o své sociální sítě samy. Budeme se převážně věnovat Facebooku, Instagramu a Twitteru.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.