2. Lektorský sraz

Obsah pro sociální sítě

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Michelle pomáhá firmám s digitálním storytellingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Často školí firemní týmy, aby vše... Více o lektorovi »

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Michelle pomáhá firmám s digitálním storytellingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah na sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Často školí firemní týmy, aby vše... Více o lektorovi »

Obsah pro sociální sítě
Pracovna, Vlkova 36, Praha, Praha (mapa)

už jen 6 účastníků a kurz se uskuteční

Zbývá 10 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 106 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

„Co mám na ty sítě pořád dávat?!"

Pokud jste se někdy zeptali sami sebe na tuhle otázku, je tento kurz určený přesně pro vás. Všichni mluví o tom, že na sociálních sítích musíte vytvářet dobrý obsah. Stále dokola nám také marketéři opakují, že to musí mít příběh. Méně už se ale mluví o tom, jak se to přesně dělá, jak na to ti kreativci přišli a co to vlastně dobrý obsah je. 

Ukážeme si krok za krokem, jak vytvořit obsahový plán pro vaše sociální sítě a jak ho udržovat. Vysvětlíme si, na co nejlépe reagují uživatelé jednotlivých sítí a proč tomu tak je. Vymyslíme spolu témata, konkrétní příspěvky i postup, jak to všechno co nejlépe dostat ke svým fanouškům.

Ukážeme si také:

  • jak hledat témata na vaše sítě
  • jak témata efektivně zpracovávat
  • konkrétní návod na tvorbu dobrých postů
  • jak zapojit do vytváření obsahu zbytek týmu
  • jak psát pro sociální sítě
  • ukázky ne/úspěšných kampaní a postů

Po absolvování kurzu budete mít v ruce:

  • návod, jak vytvořit obsahový plán pro vás Facebook
  • seznam nástrojů, které vám ulehčí práci
  • vámi vytvořený ideální post 

Workshop je určen pro začínající a středně pokročilé správce profilů na sociálních sítích. Je vhodný pro malé a středně velké firmy, které si chtějí starat o své sociální sítě samy. Budeme se převážně věnovat Facebooku, Instagramu a Twitteru.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.