Takové ty věci kolem webu. Srozumitelně. Jednoduše. Přesně pro vás

20151006-170558-km-foto.jpg

Kristýna Maková

Jsem copywriterka, copyeditorka a content specialistka. Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Co je ale podstatnější pro kurzy, které vedu? Mám více než 13 let... Více o lektorovi »

20151006-170558-km-foto.jpg

Kristýna Maková

Jsem copywriterka, copyeditorka a content specialistka. Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Co je ale podstatnější pro kurzy, které vedu? Mám více než 13 let... Více o lektorovi »

8m5lro916lq-p1000571.jpg
Kavárna Ka Sha Fé, Rubešova 3, Praha 2 - Vinohrady, Praha (mapa)

už jen jeden účastník a kurz se uskuteční

Zbývá 12 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

více informací najdete na webových stránkách CopyAkademie.net: http://copyakademie.net/jak-na-web-a-webovy-obsah/

Školím o webech a webovém obsahu pro nejrůznější obory a odvětví.

Díky svým zkušenostem z praxe dokážu přehledně vysvětlit a srozumitelnou formou předat to podstatné, co potřebujete vědět. A o tom, co potřebujete vědět, spolurozhodujete i vy. Dám vám vždy prostor. A vše doplním, protože, jak se říká: Nikdo nevíme, co nevíme.

A já vám ráda pomůžu rozšířit obzory, a tím zjednodušit práci - ať už s výběrem nejlepšího řešení pro vás a váš projekt, ujasněním si toho, co všechno vlastně potřebujete a co zas vůbec ne, nebo se získáním většího přehledu, abyste věděli, co chtít od lidí, kteří pro vás budou vytvářet web nebo za vás řešit strategie a komunikovat.

 

Kristýna Maková s námi spolupracovala na dvou kurzech Digitální garáže pro ženy. Pro dvě skupiny žen - podnikatelky a ženy z korporací - připravila na míru vstup na téma "Potřeba webových stránek a jejich obsah". Od základních pojmů až po obsahovou strukturu velmi srozumitelně a podnětně! Určitě se již nyní těšíme na další spolupráci! (Marie Krátká, Industry Manager, Google.com)

 

Kurz je složen z teoretické části, která se hladce prolíná s tou praktickou. Při té si budete moct sami vyzkoušet to, o čem uslyšíte.

 

Odnesete si výsledky, zpětnou vazbu od zkušené lektorky a dalších účastníků, i cenné zkušenosti, které vám už nikdo nevezme (s největší pravděpodobností ;-).

 

Kristýna Maková hodnotila na základě naší vzájemné dohody náš web. Cílem bylo připravit analýzu, v níž zhodnotí informativní hodnotu i přitažlivost pro čtenáře; v případě nalezení nedostatků také navržení konkrétních opatření ke zlepšení fungování webových stránek. Na základě jejích doporučení jsme tedy mírně změnili grafickou úpravu textů, zadávání klíčových slov apod. To s sebou přineslo velmi rychle efekt v podobě mediálních citací i bez předchozího upozornění redakce na konkrétní téma. Její práci tak lze hodnotit nejen jako dostatečně rychlou s osobním přístupem, ale zejména také jako dostatečně kvalitní pro zatraktivnění stránek. (Aleš Krebs, tiskový mluvčí České lékarnické komory)

 

Zpětná vazba je nezastupitelným pomocníkem při práci

Na kurz si můžete přinést ukázky textů a webového obsahu a dostanete na ně upřímnou zpětnou vazbu. I když se vám třeba vždycky nebude líbit, určitě dostanete konstruktivní návrhy na zlepšení a možnost vše posunout dál a růst. Celý kurz je založený na příjemné a tvůrčí atmosféře, ve které je možné pracovat s pozitivní i negativní zpětnou vazbou jako posilujícím prvkem a inspirací pro další práci.

Co se na kurzu dozvíte? A co si z kurzu odnesete?

  1. Web: Jak a kde mít web? Co je to redakční systém? Jak podpořit svou práci profesionální webovou prezentací? Jak zabezpečit citlivá data a fotky?
  2. Webový obsah: Jak s ním pracovat? Jak ho vytvářet? Jak nastavit webovou prezentaci? K čemu je potřeba strategie a publikační plán? A je to vůbec potřeba?
  3. Sociální sítě: Jak na ně? A k čemu jsou dobré? A kdy je lepší se na to prostě vykašlat?
  4. Další způsoby on-line komunikace s veřejností jako podpora PR a fundraisingových aktivit: tiskové zprávy, e-mailing a newslettery, blog a webový obsah, sociální sítě a interakce. Jak s nimi pracovat?
  5. Fotky, ilustrace, texty a základy autorského práva: Co můžeme publikovat? Odkud si můžeme brát fotky, abychom měli jistotu, že nedostaneme pokutu za jejich použití? Jak nakládat s webovým obsahem eticky?

Co budete potřebovat?

  • volný den
  • vlastní notebook nebo netbook
  • chuť zjistit konkrétní informace, které využijete, ne obecné  a nic neříkající poučky
  • otázky a vlastní témata, která potřebujete objasnit (alespoň ve zkratce)

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.