Naučme se hrát na flétnu
Intenzivní skupinový kurz hry na zobcovou flétnu bez not pro úplné začátečníky. Přijďte se naučit, jak na to a zahrát si společně první snadné skladby!
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Vyprávíš příběh a tví přátelé ztrácejí pozornost? Sděluješ něco kolegům a oni ti skáčou do řeči? Mluvíš před skupinou lidí, klepe se ti hlas a najednou nevíš, co říct? Mluvit umíme každý, ovšem já tě to naučím lépe!
Děti a peníze - Jak vést děti k finanční zodpovědnosti?
O metodách finančního vzdělávání našich dětí aneb co nás rodiče nenaučili. Kapesné jako prostředek učení se finanční gramotnosti.
Pájecí Workshop
Chtěl/a bys začít opravovat elektroniku nebo stavět drony, ale nikdy jsi nepájel/a nebo potřebuješ vylepšit svojí pájecí techniku? Tím pádem je pro tebe tento workshop jak dělaný, protože tě naučíme vše o pájení od úplného základu.
Lektorství - jako umění
To co jsem se průběžně učila 5 let ti nabízím ve zrychlené podobě: úvodní představení a navazující praktický 2měsíční kurz. V tomto úvodu si stručně představíme a objevíme základy, které následně využiješ jako přípravu pro odstartovánm tvého kurzu.
Základy copywritingu: Pište pro svou cílovou skupinu
Chtěli byste se stát copywriterem? Co všechno by měl člověk, který chce psát pro druhé, umět? A do čeho by se pouštět vůbec neměl?
Pletení od začátku 1.
Naučíme se úplné základy pletení a popovídáme si o vhodných materiálech
Sesazovaná nádoba z balkonových rostlin
Potřebuje vaše terasa, balkón či parapet oživit? Rádi by jste si vytvořili pěkné květinové aranžmá, které vám vydrží po dlouhé týdny či měsíce?
SPOLU - partnerský manuál
Ve video kurzu projdeme jednotlivé oblasti vztahu každého páru, na konkrétních situacích z naší partnerské poradny si formou her projdeme komunikaci mezi partnery, společné rituály či stereotypy.
Menstruace bez bolesti
Kurz pro ženy, které zažívají každý měsíc menstruační bolesti a chtějí najít úlevu, lépe poznat své tělo a naladit se na svůj cyklus.
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Co máte na ty sítě pořád dávat? A jak to celé vymyslet, aby to mělo hlavu a patu, nezabralo vám to celý den, a ještě to něco prodalo? Naučte se, jak vysypat z rukávu dobrý obsah na počkání.