Naučte se cvičit pomocí toho nejlepšího nástroje: vašeho těla

3zwqd255jgw-prof.jpg

Vít Stefanovič

Student, učitel a osobní trénér kalisteniky - cvičení s vlastní vahou. Jsem držitelem mezinárodního certifikátu PCC (Progressive Calisthenics Coach) a aktivně působím jako trénér tohoto zdravého způsobu cvičení. Cvičení Více o lektorovi »

3zwqd255jgw-prof.jpg

Vít Stefanovič

Student, učitel a osobní trénér kalisteniky - cvičení s vlastní vahou. Jsem držitelem mezinárodního certifikátu PCC (Progressive Calisthenics Coach) a aktivně působím jako trénér tohoto zdravého způsobu cvičení. Cvičení Více o lektorovi »

1ozqo6glid6-img-20180501-wa0002.jpg
Sportovní centrum Bohnice, Bukolská 775/4, Praha (mapa)

už jen 7 účastníků a kurz se uskuteční

Zbývá 15 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Naše tělo je ten nejlepší a nejefektivnější nástroj, jaký lze ke cvičení využít. Cvičení s vlastní vahou navíc neslouží pouze k zlepšení fyzické kondice a zpevnění těla. Díky tomu, že jsou zapojovány svaly, které fyziologicky nejvíce používáme, slouží tato forma cvičení i jako prevence bolesti zad, zmírnění osteoporózy a zvýšení celkové odolnosti.

Cviky s vlastní vahou jako kliky, shyby a dřepy jsou všeobecně známé. Cvičit je můžete v pohodlí domova, v parku nebo v posilovně. Je však zapotřebí naučit se cvičit je správně, aby bylo jejich cvičení bezpečné a spíše Vám neubližovalo. Dále je potřeba naučit se, jak si základní podobu těchto cviků obměňovat, aby bylo jejich cvičení efektivní a nebylo jen nudným opakováním jednoho cviku pořád dokola.

A komplexní znalosti jak na to si odnesete z tohoto kurzu.

Obsah kurzu

Celodenní kurz zahrnuje nejen praktické ukázky cviků, během nichž si vše pod dohledem trenéra vyzkoušíte na vlastní kůži a všechny si poctivě odcvičíte. Součástí je také teoretická část, kde se dozvíte, jak progresivní cvičení s vlastní vahou funguje a jakých chyb či nesprávných návyků se vyvarovat.

Obě části se střídavě prolínají tak, abyste si v rámci teorie odpočinuli a byli opět připraveni cvičit v rámci praxe. Odcházet tak budete příjemně unavení po pořádném cvičení, ale také nabití vědomostmi!

Kurz je určen pro:

  • Každého se zájmem o cvičení s vlastní vahou
  • Začátečníky i pokročilé
  • Věk, pohlaví nebo fyzická zdatnost nehrají roli

Co si z kurzu odnesete:

  • bohatou praxi procvičení nejrůznějších variant základních cviků s vlastní vahou: kliků, shybů, dřepů, mostů, přednosů a dipů (tricepsových kliků),
  • znalosti, jak efektivně využít systém progresivní kalisteniky, tedy jak si každý cvik mnoha různými způsoby upravit a přizpůsobit na míru od variant nejlehčích k těm úplně nejtěžším,
  • základní postupy, jak si obsah tréninku upravit podle různých cílů (redukce váhy, rehabilitace zranění, získání síly, vybudování svalové hmoty),
  • základní postupy, jak pojmout stavbu efektivního tréninkového programu,
  • skripta jako osnovu, kde je vše stručně popsáno,
  • zkrátka dokážete být sami sobě trenérem

Co si na kurz přinést:

  • dostatek vody,
  • ručník,
  • pohodlné oblečení na cvičení,
  • jednu vrstvu oblečení navíc, abyste během teoretické části moc nevychladli,
  • tužku na psaní poznámek do skript,
  • chuť dát si pořádně do těla :-)

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.