Jak na vztahy se zákazníky

571l8ck9gm40rj3-portret-7.jpeg

Jan Hromas

Živím se zlepšováním zákaznické zkušenosti, personalizací a celkově vztahy s klienty. Je to nesmírně pestrý obor, který kombinuje obchod, marketing, informační Více o lektorovi »

20130830-225108-jak-na-crm.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Rozjeli jste svoje podnikání, dali do toho svoje nejlepší znalosti a zkušenosti. Přemýšlíte jak jej rozvinout dál – přečetli jste knihy, možná se zúčastnili kurzů. Určitě jste se setkali s pojmy jako cross-sell, up-sell a retence. Umíte si představit, co se pod nimi skrývá, ale třeba nevíte jak je nastavit, jak začít. 

Udělejte první krok a přijďte na kurz Vztahy se zákazníky prakticky. Vysvětlíme si všechny pojmy, řekneme si, jak se tyto CRM systémy staví a hlavně jak začít jednoduše a postupně přidávat sofistikovanější funkce.

Zkušenost se CRM má dnes každý. Dostáváte do schránky spoustu různých letáků a dopisů, volají vám z bank a od mobilních operátorů. Někdy se to hodí, někdy méně. Chcete se dozvědět jak to dělají, kdy to dělají dobře a kdy ne? Zajímá vás pozadí velkého CRM? A dají se některé techniky a nástroje převzít do praxe vašeho podnikání?

Ano dají! Řízení vztahů s klienty má obrovský potenciál. Je důležité nejen pro generování nových obchodních příležitostí, ale také pro dosažení spokojenosti klienta s vaším servisem. A navíc vytváří zákaznickou zkušenost s vaší značkou a jménem. Proto nelze tuto oblast podcenit, a je ji pečlivě a systematicky plánovat, vyhodnocovat a upravovat.

Během workshopu projdeme úvod do problematiky řízení vztahů s klienty. Projdeme vaše zkušenosti jako klienta. Spolu s ostatními účastníky zhodnotíme vaší konkrétní situaci jako poskytovatele služeb, produktů. Seznámíme se s různými technikami, postupy a nástroji CRM. Odejdete s jasnou představou jak plánovat a budovat CRM pro váš business.

Obsah workshopu:

  • analýza vašeho obchodního modelu (životní cyklus klienta, definice sales mapy)
  • komunikační strategie (nastavení, pravidla, regulace, zákony)
  • řízení kampaní (struktura, pravidla, kalendář, kanály, měření)
  • typy CRM (one-to-one, direct marketing, operační, analytické)
  • další oblasti CRM (sales, marketing, service)
  • nástroje pro CRM

Pro koho je workshop určen:

  •  rozjel jsem malý business
  • poskytuji služby nebo prodávám
  • mám databázi klientů a přemýšlím, jak s nimi udržet konverzaci

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.