BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně

Karel Novotny
Karel Mindless Novotný se víc než 25 let věnuje značkám, marketingu a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací, brainstormingů, tréninků, workshopů, Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 100 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Podnikáte? Úspěšně? Nebo to trošku skřípe?
A marketing máte? Značku? Jak moc vědomě toto všechno řídíte?
Umíte?
Otázky, kterých se kolem nás rojí miliony, stejně jako těch značek!
Žijeme v době značkové? Asi jo! Kdo se v tom má vyznat, že?
Natož u vlastní značky…
JÁ se v tom vyznám, fakt.
Víc jak 25 let v reklamě, marketingu, v agenturách, firmám… a posledních 10 let jako Mindless na volné noze, jako Šašek svých králů. A jsem k službám i vám. Ukážu vám, jak nad svou značkou přemýšlet, jak ji nechat pracovat pro váš business a proč ji rád vysvětluju třeba jako divadelní roli. Jojo, ty masky 🤡
Ale bude toho mnohem víc, nechte se se překvapit! A dojde i na tu mrkev 🥕
Zkrátka — udělejte své značce hezky, vezměte ji ke mně ♥️
Co se konečně pořádně naučíte
— co to ta značka je
— ale taky co to je marketing!
— jak postavit svoji marketing strategii
— a jak v ní efektivně aktivovat svoji značku
— ovládat několik brand frame worků
— včetně toho s mrkví
Protože když máte značku jak lusk,
— poroste její hodnota
— a díky hodnotnější značce bude vyšší i vnímaná hodnota vaší služby či produktu,
— dáváte klientů i jiné důvody ke koupi, než jen “nejvýhodnější nabídka”,
— budete mít věrnější zákazníky,
— bude vás podnikání víc bavit a tím to bude bavit víc i vaše klienty!
Jak to provedeme
— zábavně a hravě! Jak se na Šaška králů sluší a patří!
— dostanete 25 let vydřených zkušeností
— všechno si bezpečně procvičíte
— a kdo bude chtít, ugrilujeme veřejně jeho značku (napište si do poznámky)
Pro koho to celé je?
— živnostníky, éééé pardon freelancery
— malé firmy
— (věčně) začínající
— (nekonečně) zvažující
— co nebezpečně tápou
— a samozřejmě pro ty, co se jim daří a nehodlají v tom přestat
Cena obsahuje
— občerstvení! ☕️🍪🍎
— unikátní mindless brand cvičebnici
— dáreček
Další zajímavé kurzy

Jak připravit kurz na Naučmese.cz

Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu

Jak vymýšlet nápady

Chytrý výběr a nákup ojetého vozu (i online)
Webinář - online ,

Individuální kurz grafického designu pro začátečníky a mírně pokročilé
Brno ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Adobe Illustrátor a digitální ilustrace
Brno ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Český Krumlov ,

Jak vymýšlet nápady

Smysluplné rozhovory
Brno ,

Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Kurz byl fajn, ale jak správně Karel předeslal hned v úvodu, je to ukázka toho, jak nad brandem přemýšlet strategicky. Mám z toho hromadu úkolů, které budu zpracovávat následujícího půl roku :-)
Kurz akorát ukázal trochu ochutnávky a ne zase moc, aby si účastníci případně Karla zaplatili. :)
Ukázal myšlenkový směr, kterým se lze ubírat.
Byl srozumitelný.
Celý kurz předčil mé očekávání a to bylo dosti vysoké. Byl svižný, k prasknutí napchaný informacemi, ze kterých budeme ve firmě ještě dlouho čerpat a doufám, že se pílí k Mrkvi alespoň trochu přiblížíme! 🥕
V kurzu najdete obrovské množství informací, u kterých se ale možná stane, že vám je Karel nestihne všechny předat. Což se stalo i u nás, a za mě to byla veliká škoda. (hlavně u cvičení)
Kurz byl sice dlouhý, ale vůbec by mi nevadilo ještě 2 hodiny konzumovat veškeré ty poutavé informace. Moc mě to bavilo.
PS: Nejlepší z celého kurzu je stejně grilovačka. Takže se nechte ogrilovat!
Nabušených 5 hodin, kdy se sice můžete jít vyčůrat, ale nechcete, aby vám něco neuniklo. Kdybych věděl přesně co mě čeká, tak bych za kurz zaplatil i víc. Účastníkovi se totiž dostane neskutečná nálož materiálů, tipů, no bullshit technik a celý je to zabalený do skvělýho vizuálu se skvělou prezentací, která musela dát fakt zabrat.
Kurz byl skvěle poskládaný měl hlavu a patu a postupně gradoval. Oceňuji, že přestávky nebyly extra dlouhé.
Kurz byl zábavný, dobře strukturovaný a jednoznačně přínosný pro všechny, co mají zájem svou značku pěstovat strategicky. Pokud už o brandu něco víte, sem tam to bude opáčko, ale i tak si odnesete spoustu cenných postřehů.
Nabité, zábavné, vyčerpávající a inspirující. Worth every penny!
Dostane se vám pod slupku a vymačká z vás to nejlepší.
Mind-blowing kick-ass školení, které bych povinně ordinovala každému podnikateli i firmě. 🧠
Karel vás, se srdcem na dlani, pečlivě rozkrájí na francouzské julienne. 🔪
Díky tomu získáte pokoru, řád i jeviště – na kterém můžete konečně hrát.
Mrkev je prý dobrá na oči. Hmm… tak odteď je dobrá i na značky. 🥕
Díky za naději – a chuť dělat to zase o fous líp.
#RaduNeboPravdu
Velmi přinosný kurz podložený daty a Karlovou dlouholetou zkušeností. Ukázky reálných příkladů krásně ilustrují všechny informace a hodnocení webů/brandů některých účastníků ke konci kurzu vás taky hodně posune. Karel je opravdu třída a umí vše vysvětlit zábavnou formou. Po absolvování budete mít hodně o čem přemýšlet! Díky za super odpoledne.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den, toto téma je pro mě více než aktuální, je nějaká šance se dostat na nadcházející workshop v Praze ? Moc děkuji a budu se těšit, Marta Sova
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět@Marta Sova Marto napište mi prosím na karel@brand.family ✌️
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětco je ještě malá firma? Co už velká? Jde o počet zaměstnanců?
Díky, zajímá mě to. Fajn den. Eva
@Eva Evo srdečně zdravím, ono je to samozřejmě těžké :-)
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětJdeme mi o to, aby se na kurz nehlásili manažeři z větších firem, kde jsou marketing departmenty a kdo ví, co ještě. Skupina by pak naladila. Pro manažery a velké firmy mám a chystám jiné služby.
Snad takto postačí. Případně jakkoli dál vysvětlím. Hezký večer přeju! Karel