761w4yandaxf14r-david-fb-m-ff.jpg

David Mrhač

Na Naučmese od 25. 5. 2013, vedl/a kurzy pro 389 účastníků. Navštívil/a 4 kurzy.

www.chuzepoohni.cz  www.bosaturistika.cz

Jmenuji se David a považuji se za klikaře. V tom, co dělám s vášní bývám extrémně úspěšný. Nebylo tomu ale tak vždy.

Nikdy jsem moc nevěřil tomu, že člověk má ve svém moci změnit svou osobnost tak, aby se stal tím kým chce být. Že z neprůbojného, introvertního, slabého mladíka, který to nikdy moc neuměl s holkama a nikdy neuměl podnikat, vyroste sebevědomý extravertní muž, lídr, sváděč žen a úspěšný podnikatel v oboru, který je jen jeho vášní, zábavou a koníčkem.

"but i had a dreem" - a tak jsem za ním šel, sníl a učil se.  

Už téměř vše, co jsem v životě chtěl, jsem od života dostal. Mám skvělou práci, přátele, vztahy. Před pár lety mě něco štvalo, tak jsem se rozhodl to změnit. Stvořit v Česku prostředí podle Davida.

A tak jsem vytvořil trend, který pomohl lidem být víc sami sebou a okolí k větší toleranci. No, rád chodím bosý, a tak to vlastně všechno začalo. Na počátku toho příběhu byl stud mnoha lidí a obavy z reakcí okolí, na konci móda, fenomén a byznys.  Tímto fenoménem se stal projekt Bosá turistika.

Jenže pak jsem měl další sny, chtěl jsem růst, chtěl jsem být první mezi prvními, chtěl jsem nabízet skvělé věci v souvislosti s mým koníčkem, chůzí naboso.

Měl jsem vizi – stanovil si cíle:

A když nyní bilancuji, mám se za čím ohlédnout:

  • Bosé stezky. Ukrojili jsme si největší podíl na trhu v jejich stavbě, přestože nejsme nejlevnější. Když jsem stavěl před 5 lety první, neměl jsem ani páru jak na to, dnes si dovolím říct, že máme to nejlepší know-how.
  • Bosoviště. Stala hitem sezóny na festivalech a veřejných akcích. Vykrýváme 80% trhu.
  • Firewalking. Patřím mezi nejvyhledávanější lektory v ČR, mými klienty jsou TOP firmy jako O2, Raiffeisenbank, Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, AAA Auto, ŠKODA AUTO, Fotbalová asociace ČR, Sodexo Pass a další. A můj první firewalking? Udělal jsem ho pro kamarády za příspěvek, za dobrovolnou dvacku, nikde jsem se mu tenkrát neučil.
  • Rekord v chůzi po žhavém uhlí – ten jsme vytvořili 31.8. 2019.

A jako bonus jsem se stal mediálně nejznámějším propagátorem bosé chůze, je pro mě snazší vyjmenovat v které televizi, rádiu, či tisku jsem nebyl, než tam kde jsem byl, jsem i na Wikipedii.

Na této cestě jsem se naučil:

  • jak eskalovat úspěch z 0 na 100
  • jak vytvořit trend
  • jak (nehledat, ale) vytvořit díru na trhu
  • jak mít bezkonkurenční produkty  
  • jak multiplikovat reference
  • jak přerůst konkurenci a být jedničkou
  • jak generovat roční obrat se 6 nulami ze svého koníčku

Možná to všechno zní jak sebestředná samochvála, ale to není smyslem toho, proč Vám svůj příběh vyprávím. Smyslem je sdělit Vám toto poselství: Nebojte se snít. Jděte si za svými sny. I když Vám řeknou, že je to nemožné, jako to říkali mně, věřte své vizi. Nikdy se nedozvíte zda uspějete, pokud se o to nepokusíte.

"yes we kenn"

A pokud vystoupáte na vrchol, nezapomeňte na dvě důležité věci - na pokoru a vděčnost.

  

David

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.