Na zvolený termín se již není možné přihlásit, jelikož už je kapacita naplněna.

Jak na obsah jako profesionální kreativci

Michelle Losekoot

Digitální vypravěčka na volné noze, která stojí za projekty posvitsi.cz, plnykecky.cz nebo nestereo.com. Spoluautorka tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016) a Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 683 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Kde pořád brát nové nápady? A jak to celé vymyslet, aby to mělo hlavu a patu, nezabralo vám to celý den, a ještě to něco prodalo? Naučte se, jak sypat z rukávu dobrý obsah na počkání, a osvojte si tipy a triky, které používají profesionální kreativci v reklamních agenturách.

Spojíme to nejlepší z marketingu, storytellingu a kreativity, abychom jednou provždy udělali přítrž zoufalému vysedávání nad bílou stránkou. Budeme si hrát, zkoušet a testovat. Vše na vašem obsahu, vašich tématech a vašich příspěvcích.


Tenhle kurz je pro vás, pokud:

✅ Nemůžete přijít na nic nového.

✅ Vymýšlení obsahu je pro vás spíš utrpení.

✅ Vymýšlení obsahu vám zabere hrozně času a energie.

✅ Nevíte, jakým obsahem zaujmout svou cílovou skupinu.

✅ Často vás nic nenapadá.


Za jeden den se naučíte:

🔥 Jak rozproudit svou hlavu, aby lépe vymýšlela.

🔥 Jak efektivně vymýšlet dobrý obsah.

🔥 Jak generovat nápady sám i v týmu.

🔥 Základní kreativní techniky, které vám pomůžou tvořit hravě a lehce.

🔥 Jak prodávat pomocí příběhů.


V ceně kurzu je zahrnuto:

📌 doprovodné materiály

📌  navazující studijní materiály

📌  občerstvení

 


🎓 Kurzem vás provede Michelle Losekoot, digitální vypravěčka na volné noze, která stojí za projekty posvitsi.cz, plnykecky.cz nebo nestereo.com. Spoluautorka tří bestsellerů, knih Bez jablka (2016) a Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Pomáhala s komunikací mnoha českým i světovým značkám, namátkou Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Martinus, Unilever nebo Nestlé. Držitelka dvou cen Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnost digitálního marketingu 2020. Píše nejčtenější český newsletter o kreativitě 3Ká

 

Jak to vypadá na kurzu u Michelle Losekoot

Doprovodné fotky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.