Reklama na Facebooku a Instagramu - ovládněte Business manager

1h9jsf0d202jo0b-06a1360.jpg

Jana Šťastná

Správou sociálních sítí a marketingem se zabývám už 5 let. Poslední dva roky jsem na volné noze a pro své klienty dělám jak komplexní správu jejich sociálních sítí, tak konzultační práce a školení. Když se mě lidi ptají, Více o lektorovi »

1h9jsf0d202jo0b-06a1360.jpg

Jana Šťastná

Správou sociálních sítí a marketingem se zabývám už 5 let. Poslední dva roky jsem na volné noze a pro své klienty dělám jak komplexní správu jejich sociálních sítí, tak konzultační práce a školení. Když se mě lidi ptají, Více o lektorovi »

1e5u88w3gohd2j8-copy-of-copy-of-uvodni-foto-linked-inn-1.jpg

Termín je dostatečně naplněn – kurz proběhne, hurá!

Zbývá už jen poslední místo

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Pro koho to je?

Máte už na na sítích stránku a chcete na ní úspěšně prodávat, nabízet své služby, nebo rozšířit nějakou myšlenku? Prostředí Business manageru na vás působí jako džungle, nebo se v používání tohoto nástroje chcete zdokonalit? Nejste si jisti, který účel reklamy si zvolit, jak vaši reklamu efektivně zacílit, nebo co je to sakra ten pixel? Pak je toto školení přesně pro vás! 

Co očekávat?

Tento kurz je plný praktických ukázek a konkrétních příkladů, individuálního přístupu a zlepšováků vyzkoušených v praxi. Můžete se těšit na prostor pro otázky týkající se vašeho projektu a rady, které vás ve vaší snaze být na sítích úspěšní zaručeně posunou dál.

Projdeme si nastavení business manageru a ujistíme se, že máte vše nastaveno správně. Konečně pochopíte, na co je který účel reklamy nejvhodnější a vysvětlíme si jaké jsou mezi nimi rozdíly. Naučíte se vytvářet okruhy uživatelů všemi způsoby, které jsou k dispozici. Dozvíte se triky, které vaši reklamu udělají efektivnější a zjistíte, jak si její úspěšnost ověřit. Vše si sami vyzkoušíte, abyste si to lépe zapamatovali.


Obsah školení

  • Nastavení firmy 
  • Účely reklamy a rozdíly mezi nimi
  • Split testy, rozpočty a oba trvání reklamy
  • Okruhy uživatelů, umístění reklamy, četnost zobrazení
  • Reklama - organický vs. reklamní post
  • Formáty a další možnosti reklamy
  • Časté chyby a prezentace klientovi
  • Vyhodnocení kampaní

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?