Vánoční výběr kurzů

Facebook kurz (pro firmy / jednotlivce)

Michal Mrhač

Michal Mrhač

Za poslední dva roky jsem pomohl otevřít oči a zapojit kritické myšlení 3,5 tisícům lidem. Jmenuji se Michal Mrhač, mnoho lidí mne však zná jako Claudio Depeyrac, autora knihy Ukradený potenciál a... Více o lektorovi »

Michal Mrhač

Michal Mrhač

Za poslední dva roky jsem pomohl otevřít oči a zapojit kritické myšlení 3,5 tisícům lidem. Jmenuji se Michal Mrhač, mnoho lidí mne však zná jako Claudio Depeyrac, autora knihy Ukradený potenciál a... Více o lektorovi »

Facebook kurz (pro firmy / jednotlivce)
Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Facebook kurz pro majitele firem a řídící pracovníky.

Nejste-li vidět, klient Vás nenajde. Když jsem v roce 2013 dopsal svoji první knihu Ukradený potenciál, využil jsem jako hlavního marketingového kanálu právě Facebook. Mnoho marketingových expertů v té době a ještě několik let poté tvrdilo, že tato modrá síť bude vždy pouze jen doplňkový marketingový kanál vhodný pouze pro BRAND reklamu. Jsem rád, že se mýlili, a jsem rád, že už v té době jsem věděl, že potenciál Facebooku je daleko vyšší, neboť první rok jsem prodal přes 1000 kusů mé knihy právě díky Facebooku a za nadcházející rok ještě 2,5 tisíce dalších.  

Neradil jsem v té době nikomu, měl jsem svůj produkt, byl jsem zapálený pro věc a chtěl jsem úspěšně prodávat. To je rozdíl mezi tím, co nabízím. Mé zkušenosti vyplývají z podnikatelského principu, který je základem jakéhokoliv podnikání – investujete vlastní peníze do zboží a do marketingu snažíte se získat více než jen informace z úspěšných knih, či osvojení si rétoriky a technik tolik úspěšných řečníků, co raději celou dobu školí, než aby nesli stejné riziko, co ponesou jejich následovníci po skončení kurzu.

O kurzu:

Tento kurz nabízí velmi podrobné informace o tom, jak lze potenciál Facebooku využít pro vaše podnikání a je určen pro úplné začátečníky. Od založení firemní stránky až po přivedení prvních zákazníků. Dozvíte se praktické informace, a také se zaměříme na další klíčové věci, které jsou potřeba k úspěšnému podnikání. 

Jak kurz probíhá?

Na termínu se domluvíme předem. Výhodou je individuální přístup po celou dobu kurzu, již za jeden se dozvíte vše potřebné o Facebooku a nastavování reklamních kampaní a získávání zákazníků. Mohu Vám také dát zpětnou vazbu na váš podnikatelský záměr a celkově to zhodnotit v marketingu.

Skype hovor nebo osobně?

Se svými klienty, co žijí v zahraničí využívám Skype již několik let. Díky funkci sdílení obrazovky vidíte vše online, co Vám popisuji na svém monitoru, stejně jako kdybychom seděli společně v jedné učebně. Navíc odpadávají časové náklady na přesun a přejezdy. Cena kurzu je uvedena za Skype nebo za osobní schůzku v Praze, v případě osobního školení v jiných městech bude individuálně přičteno k ceně cestovné. V případě potřeby je možné využít mou vlastní školící místnost na adrese: Sokolovská 352/215 , Praha 9

Jak dlouho kurz trvá?

Doba kurzu je většinou 3-4 hodiny.

Obsah kurzu 

  1. Vlastnosti úspěšného příspěvku na FB a jak jej správně vytvářet.
  2. Kde sehnat, případně jak vytvořit kvalitní fotky? (technická i právní problematika)
  3. Fotky nebo videa? Jejich výhody, nevýhody + využití.
  4. Jak najít relativní okruh, svoji cílovou skupinu? (přesné postupy)
  5. Cílit pomocí CPC, nebo CPM? (cenou za klik, nebo cenou za 1000 zhlédnutí)
  6. Jak nastavit reklamy na Facebooku? (+ variace a kombinace reklam)
  7. Jaké jsou funkční strategie na získání fanoušků a jak docílit nákupu od zákazníků?
  8. Jak zvýšit povědomí o Vaší firmě na internetu?
  9. Remarketing – jakým způsobem lze maximalizovat efekt Facebooku?
  10. Jak se naučit sám vyhodnocovat kampaně?
  11. Jak zlepšit komunikaci mezi Vašimi stránkami a Facebookem?
  12. Kde všude na Facebooku inzerovat? (počítače, mobilní telefony, postranní bannery)
  13. Jak automatizovat Facebook a nastavit si spouštění kampaní?
  14. Jak snížit cenu reklamy na Facebooku, aby byla opravdu levná? (1 – 1,50,- Kč/klik)
  15. Odkryji seznam svých nejlepších příspěvků na Facebooku a odhalím, proč se tak stalo.
  16. Jak jednoduše přenastavit část kampaně, abyste ji nemuseli vytvářet opět znova od začátku? (tento trik vám ušetří spousty času při tvorbě kampaní)
  17. Jak omezit cílovou skupinu a nastavit pravidla?
  18. Jak vytvářet okruh vašich potenciálních zákazníků na základě stávajících zákazníků? (speciální tajné funkce Facebooku).
  19. Jak cílit podle zájmů člověka? (profesionální úroveň, půjdeme do hloubky)
  20. Jak si přizpůsobit statistiky, abyste okamžitě viděli vše potřebné a nemuseli se složitě na Facebooku proklikávat na dané informace?
  21. Jak pracovat se sledovacími kódy?
  22. Jak se pracuje s účely? (nová funkce na Facebooku)
  23. Odkryji pozadí práce s videem, co vše je potřeba k natočení profesionálního videa, které vás bude reprezentovat na Facebooku.

Pro koho je kurz vhodný?

Pro firmy / jednotlivce, kteří nechtějí čekat, potřebují co nejrychleji začít.

Facebook je příležitost pro všechny podnikavé lidi a firmy, jež chtějí inovovat své komunikační strategie. Zde můžete zviditelnit svůj produkt de facto za velmi nízké ceny, jež jsou dostupné komukoliv. Zákazníky lze oslovit zábavnou formou, pomocí fotek či videí. V případě potřeby lze kampaně přenastavit během desítek minut. V případě, že ovládáte facebook, šetříte náklady za "marketingové profesionály", což vám výrazně snižuje cenu za získání zákazníků.

 

 

Uvedená cena platí pouze při individuálním kurzu (1 osoba). V případě firem, kde se bude školit více lidí a navíc je potřeba mé osobní přítomnosti (jinak Skype), prosím klikněte na "Chci kurz u nás ve firmě" a kontaktujte mne předem s požadavky, následně bude cena upřesněna. Děkuji.

Mimo toto školení pořádám také skupinový kurz pro úplné začátečníky.

 

 

Víš, že Michal vede také tyto kurzy?

Víš, že Michal vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.