Patní ostruha

7def98bpvd9wn3s-58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

 V roce 2002 jsem začal pracovat jako osobní trenér fitness a kondičního posilování. V roce 2008 jsem vystudoval na vysoké škole obor Sportovní a kondiční specialista. Postupem času jsem se začal více specializovat na Více o lektorovi »

7def98bpvd9wn3s-58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

 V roce 2002 jsem začal pracovat jako osobní trenér fitness a kondičního posilování. V roce 2008 jsem vystudoval na vysoké škole obor Sportovní a kondiční specialista. Postupem času jsem se začal více specializovat na Více o lektorovi »

17gvkkhcaos-patni-ostruha.jpg
Hlavní 2459/108, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Vlivem nesprávného namáhání a přetěžování, dochází k přetížení ploché šlachy chodidla a může se rozvíjet zánět (fasciitis plantaris).

V místě, kde se úpon šlachy spojuje s patní kostí, dochází k zvápenatění a vytvoří se patní ostruha.

Nejčastější řešení bývají obstřiky, či rázová vlna. Efekt však bývá sporný.

Další řešení je operace. Po operaci však zůstane zjizvení a problém může stále přetrvávat.

Proto je zásadní bojovat proti nesprávnému zatěžování.

 

V teoretické části si řekneme a ukážeme, jak by se mělo chodidlo správně zatěžovat, aby byla váha rovnoměrně rozložená na celé plosce a nedocházelo k přetěžování.

V praktické části pak budeme uvolňovat, aktivovat a nacvičovat správnou stabilizaci nohy.

 

Co s sebou?

Pohodlné sportovní oblečení a středně velký ručník.

Víš, že Jaroslav vede také tyto kurzy?

Víš, že Jaroslav vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 86fqjjrjmexqy8r-dsc-0928-1.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?