Patní ostruha

58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

Kondičnímu cvičení a fitness se věnuji již 20 let. Během této doby jsem získal mnoho praktických i teoretických znalostí v oblasti anatomie, kineziologie, fyziologie a psychologie. Od roku 2002 pracuji osobní trenér. Více o lektorovi »

58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

Kondičnímu cvičení a fitness se věnuji již 20 let. Během této doby jsem získal mnoho praktických i teoretických znalostí v oblasti anatomie, kineziologie, fyziologie a psychologie. Od roku 2002 pracuji osobní trenér. Více o lektorovi »

17gvkkhcaos-patni-ostruha.jpg
Hlavní 2459/108, Praha (mapa)

už jen jeden účastník a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Vlivem nesprávného namáhání a přetěžování, dochází k přetížení ploché šlachy chodidla a může se rozvíjet zánět (fasciitis plantaris).

V místě, kde se úpon šlachy spojuje s patní kostí, dochází k zvápenatění a vytvoří se patní ostruha.

Nejčastější řešení bývají obstřiky, či rázová vlna. Efekt však bývá sporný.

Další řešení je operace. Po operaci však zůstane zjizvení a problém může stále přetrvávat.

Proto je zásadní bojovat proti nesprávnému zatěžování.

 

V teoretické části si řekneme a ukážeme, jak by se mělo chodidlo správně zatěžovat, aby byla váha rovnoměrně rozložená na celé plosce a nedocházelo k přetěžování.

V praktické části pak budeme uvolňovat, aktivovat a nacvičovat správnou stabilizaci nohy.

 

Co s sebou?

Pohodlné oblečení a středně velký ručník.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.