Napíšu to, šéfe. Praktický copywriting v kanclu

55qd3d2pthc-41.jpg
Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

Kurz je ideální pro firemní kolektiv, start-upy, neziskovky nebo korporace. Cena zahrnuje odpolední školení do 15 lidí ve vašich prostorech. Případně rády vyjednáme jiné místo, kde se budete všichni cítit dobře.

Kurz praktického psaní vám ujasní, co funguje v interní a externí komunikaci. Inspirativní i odrazující ukázky z praxe, praktická cvičení, která osvěží mozek a nakopnou kreativitu - třeba až budete v kanclu kousat do tužky.

Pro koho je vhodný tento kurz?

  • píšete všechno, co je v práci zrovna potřeba
  • trnete, že někdo objeví chybu ve vašich textech
  • tápete, jak napsat dobrý předmět e-mailu nebo titulek
  • vidíte, že firemní komunikace nefunguje, ale netušíte, co s tím
  • máte pocit, že to psaní máte za trest...

Kancelářský copywriting ocení zejména pracovníci HR, asistentky a virtuální asistentky, freelanceři a malé firmy, kde jeden člověk zajišťuje obchod i marketing.


Témata kurzu Napíšu to, šéfe


Pyšte bes chib

  • Jaké komunikační přešlapy děláte v mailech? Povíme si, proč na některé odpovědi čekáte marně.
  • Měkké, nebo tvrdé? Existuje řada chyb, které se ve škole neučí (ale pěkně tahají za oči).
  • Meeting, briefing, brainstorming… proč radši přepnout z korporátštiny do češtiny? 

Jak na psaní titulku a článku

  • Článek, nebo tiskovka? Naučte se psát a vybrat téma.
  • Jak napsat kvalitní článek za rekordní čas. Ukážeme si několik fíglů, díky kterým máte hotovo.
  • Titulek, který chytne a nepustí. Dostaňte návštěvníka stránek na váš blog a novináře k vaší tiskovce.

Externí komunikace - newslettery a aplikační maily

  • Kdo je vaše cílovka a jak vám pomůže znalost jejích potřeb?
  • Jak napsat úderný předmět mailu, aby příjemci nehnil ve schránce?
  • Jak na super strukturu mailu, aby ho čtenář dočetl (a udělal, co po něm chcete)?

Interní komunikace - efektivně, bez zahlcenosti mailu

  • Nastavte v práci komunikaci tak, aby fungovala a vy jste měli prázdný inbox.
  • Jiná zpráva pro podřízeného a pro šéfa? Zvládněte e-mail od oslovení po rozloučení.
  • Komunikace podle typologie osobnosti. Stejná zpráva může jednoho nezaujmout a druhého podráždit.

Co s sebou?

Laptop nebo bloček - budeme hodně psát.
 

Kdo školí?

Monika pracuje jako holka na text - píše články, webové texty a newslettery. Na Naučmese školí kurzy copywritingu, aby si každý člověk mohl napsat dobrý web. Praxi získala v malé firmě, v korporaci i na volné noze.

Iva je koučka s bohatými zkušenostmi v oblasti tvůrčího psaní. Vede Tvůrčí školu seberozvoje Láry Fáry, kurzy seberozvoje, tvůrčího psaní a mluveného projevu. Píše beletrii a publicistiku, vyzkoušela také interní komunikaci v korporátním prostředí.

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.