Jak vyhodnocovat Facebook v Google Analytics

Kurz bohužel není aktivní
Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)
Facebook je černá díra a výsledky v Business Manager (BM) jsou zkreslené. Naučíme se, jak si správně nastavit BM, na co si dát pozor při vyhodnocování i jak pomocí UTM parametrů získat ta nejpřesnější data o fungování Facebook kampaní.
Je kurz pro mě?
Spravuješ sociální sítě v práci, vlastního projektu, pro agenturu nebo freelancuješ? Vyhodnocuješ výsledky v Business manager? S Google Analytics umíš alespoň lehce pracovat? Pak právě pro tebe je kurz určený!
Kurz je pro tebe vhodný pokud:
- nevíš 100% jak fungují tvoje příspěvky / reklamy na Facebooku
- občas koukáš na výsledky kampaní v Business Manager
- nepoužíváš UTM parametry u kampaní
- nevíš co jsou to asistované konverze
- U pojmů CPC, CTR, PNO si nejseš 100% jistý
- chceš si prohloubit znalosti Google Analytics
Proč si kurz vybrat:
- 80% praxe 20% teorie - většinu času strávíme v nástrojích Google Analytics / Business Manager
- video z kurzu - nahraný každý pohyb myší i každé slovo, které na kurzu padne
- domácí úkol + feedback - pošli úkol do 3 dnů po kurzu a dostaneš zpětnou vazbu
Další zajímavé kurzy

Online školení Google Analytics prakticky
František Rajtmajer
Webinář - online ,

Co je Low Carb / nízkosacharidové stravování a jak na něj
Michal Turna

Team work
Zuzzi Husarová
Webinář - online ,

Zažijte Benátky jako místní
Miloš Křepelka
Praha ,

Adobe Premiere Elements 2020
Josef Masek
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Jak na osobní finance
Michal Doubek

FIREWALKING - chůze po žhavém uhlí
David Mrhač
Praha ,

Smysluplné rozhovory
Vítek Novotný
Praha ,

Dětská jóga - celodenní kurz
Daniela Majtnerová
Webinář - online ,

Airtable - Excel na steroidech | základy
Jiří Vobiš
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: