Jak vyhodnocovat Facebook v Google Analytics

5dfq7ymc1jj-dsc05370.jpg

Aneta Hejnova

Už dávno neplatí, že analytika je jen pro lidi s Matfyzem nedej bože jen pro kluky. Nástroje, které jsou v dnešní době k dispozici přenechaly programování astatistiku jiným. My tak můžeme jen... Více o lektorovi »

8o3oeqt3dmv-ads-beverage-black-coffee-33972.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Facebook je černá díra a výsledky v BM jsou zkreslené. Naučíme se jak si správně nastavit BM, na co si dát pozor při vyhodnocování i jak pomocí UTM parametrů získat ta nejpřesnější data o Facebook kampaní.

Je kurz pro mě?

Spravuješ sociální sítě v práci, vlastního projektu, pro agenturu nebo freelancuješ? Vyhodnocuješ výsledky v Business manageru (BM)? S Google Analytics umíš alespoň lehce pracovat? Pak právě pro tebe je kurz určený!

Kurz je pro tebe vhodný pokud:

  • vyhodnocuješ FB v Business Manager
  • Nevíš jak funguje tvůj organický Facebook a jak tvé Facebook ads
  • nevíš co jsou to asistované konverze
  • nepoužíváš (nejsi si jistý) UTM parametry u kampaní
  • chceš si prohloubit znalosti Google Analytics

Proč si kurz vybrat:

  • 80% praxe 20% teorie
  • video z kurzu - nahraný každý pohyb myší i každé slovo, které na kurzu padne
  • domácí úkol + feedback - pošli úkol do 3 dnů po kurzu a dostaneš zpětnou vazbu

 

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.