Jak na firemní časopis/newsletter, který bude cílovka milovat

Natálie Lorencová
Natálie je bývalou tiskovou mluvčí a ředitelkou korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Dnes je PR konzultantkou, která tvoří Více o lektorovi »

Kurz je individuální
Určeno pro všechny, kteří mají na starosti nebo se podílejí na vydávání firemního časopisu pro zákazníky nebo zaměstnance.
Chystáte se vydávat, nebo již vydáváte firemní časopis pro své zákazníky nebo zaměstnance? Chcete, aby jej opravdu četli, podíleli se na jeho obsahu a těšili se na nové vydání? Nebo jen potřebujete restart firemního časopisu a chcete vytvořit Ferrari mezi firemními periodiky / newslettery?
Pak je tento kurz určen právě pro vás:
- ujasníte si k čemu ho potřebujete a jaké cíle má plnit
- poznáte výhody tištěné a elektronické formy a zjistíte, která je pro vás vhodnější
- uděláte si představu, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli
- zjistíte, čím čtenáře z vaší cílové skupiny zaujmete tak, že se budou na každé vydání těšit
- tipy a triky: ukážeme vám, že na tvorbu oblíbeného časopisu nejste a NEBUDETE sami. Vaši kolegové nebo zákazníci se k vaší misi sami s příspěvky připojí.
CÍL
- vytvoříte si koncepci firemního časopisu, který budou vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst, budou ho vyhledávat, respektovat a který bude dobře plnit vaše firemní cíle
- seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a stylem psaní článků, který zaujme
- zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou
- nastavíte si proces přípravy, časový harmonogram a termíny, klíčové kontaktní osoby
OBSAH
- koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
- tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody
- grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
- jak poskládat informace a sestavit rubriky
- praktické tipy pro psaní čtivého článku
- návaznost časopisu na další aktivity
- jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
- periodicita, distribuce
BONUS - KONKRÉTNÍ PLÁN PRO VAŠE VYDÁNÍ
Z kurzu odejdete s konkrétním návrhem na podobu, periodicitu a hlavní témata vašeho časopisu. Společně připravíme časový harmonogram přípravy vydání a efektivní systém přípravy podkladů a tvorby článků.
Víš, že Natálie vede také tyto kurzy?
- Jak zorganizovat event a dát o něm vědět těm správným lidem - Individuální
Další zajímavé kurzy

Kreativní vázání šátků
Praha ,

Zpěv po mongolsku: dech, meditace hlasem a alikvotní techniky
Praha ,

Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,

Vlastní WordPress web za 3 hodiny
Praha ,

Komplexní a moderní UI design v nástroji Figma
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Video tvorba - Příprava/Produkce/Post-Produkce
Webinář - online ,

Jak vymýšlet nápady

Kurz makronek francouzskou metodou
Hoštice ,

BRAND JE MRKEV: Ne-ziskovky
Brno ,

Řekni to indonésky - Základy jazyka pro cestovatele
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: