BRAND JE MRKEV: Ne-ziskovky

Karel Novotny
Karel Mindless Novotný se víc než 25 let věnuje značkám, marketingu a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací, brainstormingů, tréninků, workshopů, Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 24 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Vedete neziskovku? S jasnou misí? Ale občas to skřípe?
A jak jste na tom s marketingem? Se značkou? Jak moc vědomě to celé vedete?
Umíte? Nebo jedete na pocit a víru, že to nějak dopadne?
Otázek, co kolem lítají, je spousta. Stejně jako těch značek a iniciativ!
Žijeme v době značkové? Možná jo.
Ale vy se nesnažíte zaujmout všechny – hledáte ta správná slova pro ty správné lidi. A to je daleko těžší.
Já se v tom vyznám, fakt.
Více než 25 let v reklamě, marketingu, v agenturách, s firmami… a posledních 10 let jako Mindless na volné noze – jako Šašek svých králů. A taky neziskovek. Spolupracuju s těmi malými, místními i s těmi největšími, pomáhám jim mluvit srozumitelně a s respektem k jejich poslání. Spolupořádal jsem i vlastní konferenci NGO Positive, věnovanou právě značce a marketingu v nezisku.
A teď i vám. Ukážu vám, jak o své organizaci mluvit tak, aby to bylo pravdivé, srozumitelné a prospěšné.
Pro vás i pro ty, kterým pomáháte.
A ano – i neziskovka může mít značku. Dokonce by měla. Křupavou jako 🥕
Tak přijďte. Dopřejte své značce chvíli péče a pozornosti.
Zaslouží si to. I vy.
Co se konečně pořádně naučíte
— co to vlastně značka je
— ale taky co je marketing, i když to slovo možná nemáte rádi
— jak postavit jasnou a funkční komunikační strategii
— a jak ji rozhýbat v praxi
— osvojíte si pár jednoduchých brand frameworků
— včetně toho s mrkví (nebojte, vysvětlím 🥕)
Proč to vůbec řešit?
Protože silná značka vám pomůže:
— být srozumitelnější pro ty, kdo vás hledají
— ukázat vaši hodnotu, nejen vaše potřeby
— lépe vyprávět, proč to celé děláte
— mít jasno uvnitř a díky tomu jasně mluvit navenek
— a díky tomu (pro někoho hlavně 🧡) efektivněji hledat partnery, podporovatele i projekty
Jak to provedeme
— zábavně a hravě, jak se na Šaška králů sluší a patří
— dostanete 25 let zkušeností bez přikrášlování
— všechno si bezpečně procvičíte
— a kdo bude chtít, ugrilujeme jeho značku veřejně (napište si do poznámky)
Pro koho to celé je?
— pro malé i střední neziskovky
— pro ty, co ocení pracovat na své značce v bezpečné skupině
— a sdílet zkušenosti s kolegy, co vám rozumí
Jo a je to sice zadarmo… ale dáreček i občerstvení bude! ☕️
Další zajímavé kurzy

BRAND JE MRKEV: Žltý speciál!
Praha ,

BRAND JE MRKEV: Je to sport!
Brno ,

BRAND JE MRKEV: Grilovačka
Brno ,

Jak připravit kurz na Naučmese.cz

Krize po krizi - úlevné rozhovory o údajném selhání
Webinář - online ,
Líbilo se mi rozdělení kurzu na úvodní teorii a "grilování značek", tak praktická část byla opravdu skvělá. Taky se sešla velice příjemná skupina lidí, která měla i fajn postřehy - i "díváním se na cizí věci" se můžeme hodně naučit, pokud nám někdo ukáže, co zde máme vidět.
Popsáno několik A4, prohloubení znalostí, spousta AHA momentů. Kurz je perfektním návodem, co si ve své práci pohlídat a zároveň dostanete návod, jak na to.
Kurz je nadupaný informacemi, odborně propracovaný, s velkým množstvím praktických materiálů, které si můžete odnést. Zároveň je i na míru, protože v jeho rámci můžete konzultovat část vlastních marketingových přešlapů. A jako třešnička na dortu - po organizační stránce je profesionálně odvedený, s výborným občerstvením a drobnými dárky .. prostě klobouk dolů lektorovi Karlovi i produkční kurzu Hance! Moc děkuji za příležitost se jej zúčastnit!
Myslím, že byl hodně užitečný, hlavně to grilování
Skvěle poskládaný, parádní prezentace, šťavnatý, plnotučný, výživný, jasný, stručný, pochopitelný, praktický a krááásně mrkvičkový.(o:
Máloco pro mě byla nová informace - což ale v tomto vlastně vůbec nevadí, protože jsou to přesně tyto základy, na kterých to nakonec v drtivé většině celé stojí! A může to x kreativních lektorů přejmenovat, jak chce. Za mě bezva. Pár nových a zajímavých postřehů si taky určitě odnáším, společně s připomínkou, co vše ještě chceme dotáhnout i u nás na neziskovce + dalším impulsem a motivací, se do toho konečně pustit.
Uvědomila jsem si během krátké chvíle mnoho AHA momentů ve vztahu k naší organizaci, na které během provozu nemáme příliš prostor. Díky kurzu nevnímám marketing už jako kvantovou fyziku, ale jen jako fyziku 😅.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětBylo by prosím možné přihlásit se na váš kurz v Brně jako náhradník?
Již třetím rokem rozšiřujeme unikátní program Omama do českých vyloučených lokalit a přišel čas i na rozvoj brandu a marketingu. Potřebujeme s tím pomoci a slyšeli jsme, že marketingový GURU jako vy to umí pro nezisk nejlépe 😊.
Pohodové letní dny přeje
Katarína Nevrlá
www.cestavon.cz