4mtzt1istdxpjuj-7298-3024868237669-1879746590-n.jpg

Natálie Lorencová

Na Naučmese od 24. 3. 2019.

Natálie je bývalou tiskovou mluvčí a ředitelkou korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Dnes je PR konzultantkou, která tvoří komunikační strategie nadnárodním korporacím, větším a menším firmám i jednotlivcům. Ve své profesi plně využívá zkušeností získaných jak z působení v top managementu korporace, tak i na straně agentury či médií. Specializuje se na vnitřní / interní komunikaci, interní PR vzdělávání a interní online komunikační nástroje.  V roce 2007 byla nominována na celosvětové ocenění Excellence Award v kategorii interní komunikace. Navrhla a realizovala řadu úspěšných externích a interních eventů od celonárodních vzdělávacích projektů v České republice a na Slovensku přes sportovní události až po vánoční setkání nebo akce pro děti.

Kromě toho je autorkou řady úspěšných komunikačních kampaní v českých médiích pro značky i projekty. Do jejího portfolia patří například značky Schwarzkopf, Persil, Palmex, Silan, Taft, Fa, Gliss Kur, Got2be, Syoss, Schauma, Palette, Vademecum, Kadeřník roku, Jágr Team, Stavební spořitelna České spořitelny, atd.

Kromě perfektní orientace na mediálním trhu a schopnosti poskytnout svým klientům kompletní PR servis je expertkou na komunikaci značek, startupů a vnitřní komunikaci ve firmách. Úspěšně implementuje programy na podporu diverzity, CSR, work-life balancu zaměstnanců nebo na podporu efektivní spolupráce napříč firmou.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.