Google Tag Manager prakticky

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve volném čase pak všemu kolem IT a... Více o lektorovi »

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve volném čase pak všemu kolem IT a... Více o lektorovi »

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve volném čase pak všemu kolem IT a... Více o lektorovi »

9a3txofjk2s-gtm.png
Rytířská 399/24, Praha 1, hned u Metra Můstek, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

Termín je upraven na míru klientovi. Cena je dána za školení, tedy cena nezávisí na počtu posluchačů. Možné školit přímo u klienta.

Poznámka k termínu

Termín je upraven na míru klientovi. Cena je dána za školení, tedy cena nezávisí na počtu posluchačů.

Google Tag Manager je výtečným nástrojem pro marketéry a webmastery. Dává možnost získat detailní data o chování návštěvníků na stránkách a přitom není nutné umět programovat nebo zdlouhavě řešit nastavení s dodavatelem. Na kurzu si ukážeme jak Google Tag Manager nastavit, nainstalovat a efektivně použít pro měření dat, která přeneseme do Google Analytics.

 

KOMU JE ŠKOLENÍ URČENO

Školení je určeno hlavně marketérům a každému, kdo má zájem umět detailně měřit chování návštěvníků stránek a e-shopů. 

 

CÍL ŠKOLENÍ

Cílem je naučit se pracovat s nástrojem Google Tag Manager, porozumět mu a samostatně vytvářet vlastní měření. Pro absolvování stačí zájem a dobrá nálada, nudit se určitě nebudete. Kromě krátkého teoretického úvodu je celý kurz prakticky laděný a probíhá přímo v aplikaci Google Tag Manager.

 

OSNOVA ŠKOLENÍ

Přestože osnova kurzu je dána, pokud je zájem, ukazuji vše přímo na datech a reáliích posluchačů, aby přínos byl maximální.

Hlavní témata, která se budou probírat:

  • Účet Google Tag Manager a nastavení přístupových práv
  • Správná instalace Google Tag Manageru do stránek
  • Jak do GTM umisťovat již definovaná měření
  • Jak v GTM vytvářet vlastní měření
  • Jak zapisovat data do Google Analytics
  • Jak měřit události na stránkách (typicky klikání, stahování souborů nebo odchod na jiný web)
  • Jak testovat měření a vyvarovat se nejčastějším chybám

Pokud je zájem, po školení se odebereme do blízké hospůdky a budeme pokračovat i na další témata :)

 

OBČERSTVENÍ

Po dobu školení je zajištěno občerstvení zdarma.

Doprovodné fotky

  • 5g3r6lqonet-velka-ucebna.jpg
  • 9f30xgsvecv-recepce-spolecne-prostory.jpg
  • 5jjeezpwvky-spravce-znacek-google.png
  • 2c84fhkw5ns-google.png

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.