Nástroje online marketingu - prakticky

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »

20140205-144043-photo-1-.jpg

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »

5zjk0zquoyt-nastroje-marketingu.jpg

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Poznámka k termínu

Kurz je možné upravit na míru dle konkrétních potřeb.

 

Cíl školení

Cílem školení je ukázat jak si výrazně zjednodušit velké i rutinní úkony spjaté s efektivní a kvalitní prací na online marketingu. Typicky se podíváme jak efektivně se poprat s analýzou klíčových slov, monitoringem konkurence, stahováním informací z cizích stránek, zpracováním dat ze zbožových vyhledávačů, nebo automatický reporting do vytvořených šablon.

 

Náplň kurzu

Kurz je pojat jako pracovní a celý probíhá na živých datech. Reálie a obory pro příklady si volí sami účastníci kurzu, aby přesah do praxe byl maximální, případně lze příklady konstruovat přímo na datech a účtech posluchačů

 
Analýza klíčových slov

  • získávání klíčových slov
  • efektivní segmentace slov
  • hledání závislostí podle skupin slov
  • další možnosti využití analýzy klíčových slov
  • Analýza návštěvnosti 

 

Chování návštěvníků na webu

  • měření a vyhodnocení cílů
  • měření událostí, stažených souborů apod.
  • měření prokliků mimo web
  • heatmapy a kontrola užití stránek

 

SEO a technický audit webu 

  • kontrola Onpage faktorů
  • kontrola indexace a odhalování problémů
  • mikroformáty a mikroformáty pro sociální sítě
  • optimalizace načítání stránek
  • odhalení chybných nebo nefunkčních stránek

 

Cizí weby / konkurence

  • monitoring pozic ve vyhledávačích
  • konkurenční inzerenti
  • hromadné stahování dat z cizích stránek
  • monitoring změn na cizím webu
  • sledování cen konkurence
  • zjištění instalovaných měření a značek v cizím webu

 

Reporting

  • export dat z Google Analytics (GA)
  • napojení a přenos dat z GA do MS Excelu / Google Tabulek
  • vytváření reportů v Google Analytics

 

 

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.