Google Analytics - začátečníci
Stanislav Vasko
Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Poznámka k termínu
Termín je upraven na míru klientovi. Cena je za školení, tedy nezávisí na počtu posluchačů.
Internetové statistiky Google Analytics jsou nejpopulárnějším nástrojem pro analýzu návštěvnosti webů a eshopů. Při správném nastavení mohou zároveň i velice dobře ukazovat návratnost investic, odkrýt chyby SEO optimalizace nebo napovědět slabá místa prezentace. Toto vše vás rád naučím na školení Google Analytics pro začátečníky.
Cíl školení
Naučit základy Google Analytics, aby účastníci byli schopni si sami vyhledat data pro svá rozhodnutí či správně vyhodnotit placené i neplacené zdroje návštěvnosti, včetně různých kampaní.
Komu je školení určeno
Školení je určeno pro majitele webů nebo eshopů, kteří se chtějí dozvědět více o svých klientech, sledovat investice do reklamy nebo optimalizovat výkon svého webu.
Potřebné vstupní znalosti
Pro školení nejsou nutné žádné předchozí znalosti. Stačí dobrá nálada a chuť se něco naučit.
Jak školení probíhá
Celé školení je prakticky zaměřené. Po krátkém, teoretickém, uvodů celé školení probíhá přímo v Google Analytics na ostrých datech a tak lze informace přímo zažít a promítnout do vlastní praxe. Pokud účastníci chtějí, lze využít jejich účty Google Analytics a tím dosáhnout maximálního přínosu.
Hlavní témata školení
Školení má danou osnovu a témata, nicméně žádný dotaz nezůstane bez odpovědi a rád se přizpůsobím konkrétním posluchačům. Hlavní témata budou:
- Účet Google Analytics a jeho zabezpečení
- Správná instalace a nastavení měřícího kódu
- Omezení Google Analytics a časté chyby
- Klíčové metriky a statistiky
- Jak správně číst a vyhodnocovat data
- Měření a vyhodnocování mobilních zařízení
- Měření a vyhodnocování výkonu stránek a obratu eshopu
- Jak měřit a vyhodnocovat reklamu, včetně PPC
- Měření sociálních sítí a reklamy na sociálních sítích
- Měření cílů a přínosu
- Export dat a reporty
Pokud je čas a chuť, školení může přesáhnout předpokládaný rámec a občas pokračujeme v nedaleké hospůdce :)
Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?
- Google Tag Manager prakticky - Individuální
- Správa a optimalizace zbožových vyhledávačů - Individuální
- PPC reklama prakticky - Individuální
- Nástroje online marketingu - prakticky - Individuální
Další zajímavé kurzy
Re-Design - Renovace nábytku
Praha ,
Jak se učit jazyky
Vlastní mobilní aplikace - I
Vlastní mobilní aplikace II
Vlastní e-shop chytře a "jednoduše"
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Klatovy ,
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Jak na osobní finance
Brno ,
Pájecí Workshop
Praha ,
Kurz byl pro mne velice prinosny. Tim ze je pro zacatecniky, tak jsem se hezky dostala do toho, jak pro zacatek ovladat a pracovat v Google Analytics. Kurz bych doporucila kazdemu, kdo se do dane tematiky potrebuje vubec dostat a zacit chapat zakladni princip fungovani GA.
V kurzu se za půl dne probere opravdu skvělý základ pro pochopení Google Analytics a pro jeho praktické využití přímo na stránku. Člověk zjistí největší výhody a nevýhody Google Analytics a kurz pomůže dle potřeby nasměrovat jiným směrem. Vhodné i pro naprosté začátečníky, kteří plánují začít s webem, či je to pouze zajímá.
Zajímané intro do problematiky. Příklady z praxe jsou fajn.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: