BRAND JE MRKEV: budování značek prakticky & účelně

Karel Novotny
Karel Mindless Novotný se víc než 25 let věnuje značkám, marketingu a reklamě. Má za sebou stovky projektů, prezentací, brainstormingů, tréninků, workshopů, Více o lektorovi »

Kurz již navštívilo 57 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Podnikáte? Úspěšně? Nebo to trošku skřípe?
A marketing máte? Značku? Jak moc vědomě toto všechno řídíte?
Umíte?
Otázky, kterých se kolem nás rojí miliony, stejně jako těch značek!
Žijeme v době značkové? Asi jo! Kdo se v tom má vyznat, že?
Natož u vlastní značky…
JÁ se v tom vyznám, fakt.
Víc jak 25 let v reklamě, marketingu, v agenturách, firmám… a posledních 10 let jako Mindless na volné noze, jako Šašek svých králů. A jsem k službám i vám. Ukážu vám, jak nad svou značkou přemýšlet, jak ji nechat pracovat pro váš business a proč ji rád vysvětluju třeba jako divadelní roli. Jojo, ty masky 🤡
Ale bude toho mnohem víc, nechte se se překvapit! A dojde i na tu mrkev 🥕
Zkrátka — udělejte své značce hezky, vezměte ji ke mně ♥️
Co se konečně pořádně naučíte
— co to ta značka je
— ale taky co to je marketing!
— jak postavit svoji marketing strategii
— a jak v ní efektivně aktivovat svoji značku
— ovládat několik brand frame worků
— včetně toho s mrkví
Protože když máte značku jak lusk,
— poroste její hodnota
— a díky hodnotnější značce bude vyšší i vnímaná hodnota vaší služby či produktu,
— dáváte klientů i jiné důvody ke koupi, než jen “nejvýhodnější nabídka”,
— budete mít věrnější zákazníky,
— bude vás podnikání víc bavit a tím to bude bavit víc i vaše klienty!
Jak to provedeme
— zábavně a hravě! Jak se na Šaška králů sluší a patří!
— dostanete 25 let vydřených zkušeností
— všechno si bezpečně procvičíte
— a kdo bude chtít, ugrilujeme veřejně jeho značku (napište si do poznámky)
Pro koho to celé je?
— živnostníky, éééé pardon freelancery
— malé firmy
— (věčně) začínající
— (nekonečně) zvažující
— co nebezpečně tápou
— a samozřejmě pro ty, co se jim daří a nehodlají v tom přestat
Cena obsahuje
— občerstvení! ☕️🍪🍎
— unikátní mindless brand cvičebnici
— dáreček
Víš, že Karel vede také tyto kurzy?
- Budování značky (brandbuilding) - Video kurz
Další zajímavé kurzy

Jak připravit kurz na Naučmese.cz

Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu

Chytrý výběr a nákup ojetého vozu (i online)
Webinář - online ,

Soukromá instagramová dvouhodinovka [ONLINE]
Webinář - online ,

Foťte iPhonem jako zrcadlovkou a těžký foťák nechte doma
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Řezba z kosti
Praha ,

Jak na srozumitelné grafy a data storytelling?
Praha ,

Smysluplné rozhovory
Olomouc ,

Kváskový chléb poctivě a s láskou
Brno ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
Dostane se vám pod slupku a vymačká z vás to nejlepší.
Mind-blowing kick-ass školení, které bych povinně ordinovala každému podnikateli i firmě. 🧠
Karel vás, se srdcem na dlani, pečlivě rozkrájí na francouzské julienne. 🔪
Díky tomu získáte pokoru, řád i jeviště – na kterém můžete konečně hrát.
Mrkev je prý dobrá na oči. Hmm… tak odteď je dobrá i na značky. 🥕
Díky za naději – a chuť dělat to zase o fous líp.
#RaduNeboPravdu
Velmi přinosný kurz podložený daty a Karlovou dlouholetou zkušeností. Ukázky reálných příkladů krásně ilustrují všechny informace a hodnocení webů/brandů některých účastníků ke konci kurzu vás taky hodně posune. Karel je opravdu třída a umí vše vysvětlit zábavnou formou. Po absolvování budete mít hodně o čem přemýšlet! Díky za super odpoledne.
přínosné, hodně z věcí jsem znal, ale Karel to dával třeba do nového kontextu. děkuju
Pecka. Přínosný, nadupaný, intenzivní a plný inspirace, díky!
Najednou se celá tahle velká a dost mlhavá disciplína dá pochopit úplně jednoduše. Byli jsme ve fázi, kdy jsme se chtěli posunout dál od ryze výkonnostního marketingu, ale dost jsme se v tom motali – a teď si odnášíme jasnou cestu, jak to celé uchopit. Děkujeme
Padlo mnoho teorie v kombinaci s praxí. Ať je člověk začátečník (jako já) nebo už má vlastní zkušenost, workshop s Karlem vždy přinese něco nového (v tomhle případě spoustu Mrkve :) )
Pět hodin o brandingu a ani na vteřinu nuda? Ano, jde to!
Karel Novotny alias Mindless se po letech vrátil ke školením a já si jeho první workshop po letech nemohl nechat ujít. A udělal jsem dobře!
- praktické postupy, žádné teoretické poučky
- reálné příklady z praxe
- skvělá atmosféra a inspirativní lidé
Tohle je jedna z nejlepších investic, kterou můžete pro svůj brand udělat.
Pár minut po třinácté mne kurz chytil a hodiny držel mou pozornost na úrovni řídícího leteckého provozu.
Celou dobu jsem mezi řádky přemýšlel nad současným světem, konzumem a hledal jsem si v tom svůj střed.
V 18:00 jsem odcházel povznesen, pobaven a se spoustou domácích úkolů v oranžové složce. Děkuju!
Dobře organizovaný kurz. Promyšlená struktura a skvěle udělané podklady. Velké plus za "grilování" webů značek, které vtipně odkrylo teorii přenesenou do praxe.
Pecka! Moc si vážím toho, že jsem mohl být součástí! Karel to má promyšlené do posledního detailu a jeho dlouholetá praxe je v tom opravdu znát. Spousta užitečných informací... rozhodně doporučuji!
Formát byl opravdu skvělý, rozloženo do 3 sekcí utekl jako voda.
Člověk si odnese super základy a přehled, který ale musí sám pak rozvíjet. Nemyslím to negativně. Naopak, člověk si zde uvědomí zda ho to vůbec baví, zda to dělá dobře a chce to rozvíjet dále. Prezentace měla vizuál, který zaujal a nepustil, byla originální a lišila se od běžných prezentaci "klik sem a klik tam". Grilování v poslední části je super a rozhodně v tom Karle pokračuj.
Moc se mi to líbilo, a to především díky třetí části. Nicméně první dvě tomu daly pěkný kontext.
Kdo má značku, potřebuje tohle školení jako sůl :-) Já jsem na něj šla, abych se dozvěděla, jak se buduje značka. Místo toho nám Karel vysvětlil, že značka se nebuduje, ale pěstuje! Protože brand je mrkev a kořeny jsou přece důležitější než to, co je vidět. A rovnou jsme se dozvěděli spoustu postupů a tipů z praxe, jak zjistit, co přesně ta naše mrkev (alá značka) potřebuje, aby byla k nakousnutí :-D Taky vřele doporučuju přihlásit se na veřejné grilování značek, jako jsem to udělala já. Díky tomu dostanete okamžitou zpětnou vazbu od Karla i účastníků, jak vaše značka na první dobrou působí a co děláte úplně blbě. A to je k nezaplacení!
Velmi přínosný s aktuálním pohledem na branding od kapacity z oboru. Doporučuji. Originalita mrkve v celém projektu, super :)
Kurz byl velmi promyšlený tah, jak zpochybnit vše, co jsem dosud považovala za svou značku. Vlastně mi ty mé puzzle, které jsem pracně léta skládala, úplně rozházel. Dost nemilosrdně. A do ruky mi dal návod, jak na to znovu a (snad) lépe. Není to kurz, ze kterého si odnesete spoustu poznámek a know-how, ale je to kurz, který vás donutí přemýšlet, měnit úhel pohledu a přiznat si, že některé věci děláte úplně blbě.
Kurz byl dobře poskládaný, teorie proložená praxí a případové studie na závěr. Odpoledne uteklo jako voda a člověk odcházel nabušený vědomostma. Pro Karla velká 1*.
Velmi přínosný trénink, kde uvidíte do Karlovy frameworkové kuchyně včetně reálných příkladů.
Vždy mám obrovskou radost, když se věci nedělají zbytečně složité. A ten zažitý terminus technikus budování brandu je složitý, ale mnohé poučky to ještě vystřelí někam, kde není to potřeba mít. A mega se mi líbilo to střílení na autenticitu rozebíraných projektů v posledním dějství.
Tento styl přednášek mi sedí. Neformální, k věci, praktické ukázky, vtip, humor...
nevěřila bych, jak fancy mohou vypadat pracovní listy a jak velký rozdíl udělá kontext, vysvětlení praktická práce s nimi.
Dvacet let zkušeností ve třech hodinách. Karel má svůj pohled na marketing, který si otestoval v rámci několikaset projektů a ze školení to bylo cítit. Navíc je důležité to, že se na brand nedívá jako na grál všeho, ale vnímá spojení marketingu a konkrétního cíle respektive byznysu. Tím jde člověk úspěchu naproti.
Pokud se někdo zamýšlí nad svou značkou doporučuji. Žádné kecy okolo, ale jde se rovnou na věc. Takže místo budování značky jí budete ... nechci spojlerovat. Osobně jsem si odnesl spoustu domacích úkolu, jak svou značku .... řekněme posunout. A opravdu "Brand je mrkev!"
Pokud máte svou značku, nechte si jí rozebrat na dřeň a možná jako já, jak to říci kulantně, potrápíte Karla. Navíc pohled od několika nezávislých pozorovatelů vám také pomůže. Posloucháním ostatních značek člověk načerpá spoustu inspirace pro tu svou. Jak uvažovat při zlepšování svého webu.
V neposlední řadě osobnosti, co se na kurzu sešli (u vás určitě sejdou).
Vsadím se, že vaše očekávaní bude naplněno, no řekl bych překonáno (jako moje), ale třeba máte hooodně vysoké očekávání, které bude naplněno.
Na konci, ... ale ať to můžete zjistit, tak si na kurz zajděte.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětco je ještě malá firma? Co už velká? Jde o počet zaměstnanců?
Díky, zajímá mě to. Fajn den. Eva
@Eva Evo srdečně zdravím, ono je to samozřejmě těžké :-)
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětJdeme mi o to, aby se na kurz nehlásili manažeři z větších firem, kde jsou marketing departmenty a kdo ví, co ještě. Skupina by pak naladila. Pro manažery a velké firmy mám a chystám jiné služby.
Snad takto postačí. Případně jakkoli dál vysvětlím. Hezký večer přeju! Karel