Vánoční výběr kurzů

Osobní značka

Pavel Ovesný

Pavel Ovesný

Více než dekádu jsem se profesně točil okolo muziky – začínal jsem v prima partě okolo Radia Strahov, později Akropolis, 10 let jsem vedl internetový hudební časopis Freemusic.cz, později pak... Více o lektorovi »

Osobní značka

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 46 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Dělat práci svědomitě, spolehlivě, vstřícně komunikovat a dodržovat termíny je základem úspěšného podnikání (nejen) na volné noze. Ale ani to nemusí být dost na to, abyste byli dostatečně vidět a získávali zakázky odpovídající vašim kvalitám a schopnostem. Jak kdysi prohlásil Marek Prchal: „Ať děláte cokoliv v jakémkoliv oboru, vždycky vás převálcuje někdo, kdo má horší služby, ale lepší PR.

Každý jsme značkou. A freelancer obzvlášť - jde se svou kůží na trh, a to 24 hodin denně, v práci i volném čase. Vetknutí svojí osoby a jména do vlastního podnikání je jednou z jasných konkurečních výhod a prakticky jedinou věcí, kterou nelze zkopírovat. Každý jsme prostě jedinečný.

Dobře a cíleně budovaná osobní značka (nebo chcete-li brand) dokáže mnohé. Jasně odlišuje od ostatních. Vzbuzuje patřičná očekávání. Funguje jako magnet - přitáhne klienty, se kterými se budete rozumět a naopak odpuzuje ty, se kterými by vás dost možná očekávaly nesnáze. Šíří ji za vás ostatní - spokojení zákazníci a oddaní příznivci.

Na workshopu si budeme povídat o tom, jak si dobré jméno v oboru postupně vybudovat. Budeme hledat obrysy vaší značky - odlišnost od ostatních z branže, přidanou hodnotu, cenné zkušenosti z předešlých profesí, koníčků a volnočasových aktivit. Podíváme se na možnosti příkladů budování značky ve fyzickém světě (oborové srazy, kurzy, přednášky,...) i možnostech zviditelnění na internetu (weby, sociální sítě, video,...) a základní principy obsahového marketingu tak, aby to bylo efektivní, přirozené a bavilo vás to.

Podíváme se také na úskalí, které sebou dobrá značka a s ní spojená popularita přináší. A taky si odpovědět na otázky: Jak na osobní značku, když se nevěnuju jedné, ale vícero činnostem? Pokud mám malou firmu, mám propagovat sebe nebo firemní brand? Plánuju změnit profesi, jak začít dál než znovu na startovní čáře?

Komu je seminář určen? Těm, kteří si uvědomují potenciál osobní značky, chtějí na ní cíleně pracovat a hledají jasnější představu o své značce, možnostech, jak ji budovat a sdílet své dosavadní postřehy a zkušenosti s ostatními. Více na blogu, Facebooku a Twitteru.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.