Odhalování a zvládání manipulace, asertivní jednání

1jyd40invvf-109.jpg

Jana Mašková

Jsem průvodcem v osobním rozvoji i kariéře, lektorka a terapeutka.Už téměř 20 let se věnuji práci s lidmi. Pomáhám lidem si hledat svou vlastní cestu - tak, aby prožívali naplněný a spokojený život ve zdraví a životní Více o lektorovi »

1jyd40invvf-109.jpg

Jana Mašková

Jsem průvodcem v osobním rozvoji i kariéře, lektorka a terapeutka.Už téměř 20 let se věnuji práci s lidmi. Pomáhám lidem si hledat svou vlastní cestu - tak, aby prožívali naplněný a spokojený život ve zdraví a životní Více o lektorovi »

88mn6xr03o1-men-1979261-1920.jpg
Sokolovská 40, Praha (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 10 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

V současné době komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti.

Prosadit své zájmy /ne však na úkor druhých/, vyjádřit svůj postoj nebo emoce by měl být schopen každý z nás – ne však vždy tak tomu je.

Brzdou je často strach z nepřijetí, ze zesměšnění nebo strach projevit se. Často se setkávám s větou: “stejně to nemá cenu – vím, jak to dopadne”. Nejvíce se s tím setkávám u klientů, kteří jsou manipulováni nebo byli manipulováni v minulosti a tím si vytvořili výše zmíněný strach.

Dobrou zprávou je, že asertivní komunikace je dovednost, která se dá naučit a může Vám pomoci nejen v pracovním, ale i osobním životě. Pokud dokážete zdravě vyjádřit své pocity a názory – cítíte se sebevědomější, vaše tělo je zdravější a přichází i pozitivnější přístup k životu.

Cíle:

  • Pochopit vliv základních složek komunikace na vytvoření vztahu
  • Naučit se vědomě využívat nonverbální a verbální komunikační signály
  • Naučit se měnit komunikační styl dle typologie partnera v komunikaci
  • Naučit se slušně a asertivně řešit různé životní/pracovní situace

Témata:

  • Verbální a neverbální komunikace
  • Práce s hlasem a její význam (tón hlasu, rychlost řeči…)
  • Racionální a emocionální rovina rozhovoru, ovládání emocí
  • Umění klást ty „správné otázky“, umění naslouchat
  • Vytvoření důvěry
  • Rozlišení agresivity, pasivity a manipulace
  • Zvládání obtížných situací/konfliktů, zájem a postoj v konfliktu
  • Jednání nepodporující konflikty
  • Tréninkové techniky, přesilové komunikační hry
  • Asertivní desatero a asertivní techniky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.