Jak využít sociální sítě pro kulturu

20130826-160050-cvsfotka.jpg

Martin Šilar

Sociálním sítím a internetové reklamě obecně se aktivně věnuji více než 5 let. Jsem spolumajitelem agentury Influencer.cz. Mezi naše klienty patří automobilová Více o lektorovi »

28ys0k1pixb-photo-planeta-1000.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Jak využít sociální sítě pro kulturu

Sociální sítě jsou naprostou prioritou v komunikaci kulturních subjektů, které si nemohou dovolit mnohdy velmi nákladnou a rovněž špatně měřitelnou tradiční offline reklamní komunikaci. Během dopoledního semináře se pobavíme o tom,

  • jak správně identifikovat potenciál, který v sociálních sítích tkví,
  • uceleně si posvítíme na aktuální trendy a zároveň společně vyvrátíme některé mýty, které se o sociálních sítích tradují
  • nejdůležitější část semináře bude věnovaná nastavení vaší strategie vystupování na sociálních sítích a tvorbě obsahu
  • obzvláště se pak zaměříme na propagaci událostí, které jsou základním nástrojem pro všechny kulturní subjekty a instituce
  • hlavní řeč bude o Facebooku, ale dotkneme se i jiných sociálních sítí.

Pokud nevíte, jak uchopit vaši prezentaci na sociálních sítích, pokusíme se vás nasměrovat správným směrem. Základním kamenem prezentace budou vlastní zkušenosti lektora a velká dávka inspirace pocházející od úspěšných kulturních projektů i z jiných odvětví.

Obsah semináře

  1. potenciál sociálních sítí obecně
  2. aktuální trendy, mýty a další vývoj
  3. strategie pro sociální sítě
  4. analýza některých vašich profilů
  5. založení a základní nastavení stránek a účtů
  6. jak vytvářet úspěšný obsah pro sociální sítě
  7. krizová komunikace
  8. propagace událostí
  9. propojení online a offline komunikace
  10. inspirace pro další studium

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.