Jak úspěšně kandidovat v krajských volbách 2024

4ozahnfcsoxa1h2-pexels-element-digital-1550337.jpeg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Tříhodinový webinář politického marketéra Svatopluka Bartíka

JAK ÚSPĚŠNĚ KANDIDOVAT V KRAJSKÝCH VOLBÁCH 2024

Kdo se chystá kandidovat příští podzim do krajského zastupitelstva, má nejvyšší čas začít promýšlet strategii, budovat síť příznivců a dostávat se do povědomí spoluobčanů. Ukážu vám, jak na to – čistě prakticky s orientací na váš co nejlepší volební výsledek.

CO SE NAUČÍTE:

- jak registrovat kandidátku 
- proč a jak mít voličsky atraktivní kandidátku
- jak formulovat svoje vize a cíle do volebního programu a servírovat je spoluobčanům
- podle jakých pravidel sestavit kvalitní strategii kampaně
- jak připravit a provést úspěšnou volební kampaň
- jak rozložit kampaň do fází
- jak se profilovat v regionálních médiích

Které problematiky proberem:

* základy politického marketingu - Sequelovo desatero
* základy lokálního public relations
* zákon o volbách do krajských zastupitelstev


Účastník kurzu obdrží zdarma skripta shrnující vše podstatné z kurzu.

Pokud si objednáte i konzultaci můžete ji čerpat i nadvakrát e-mailem či telefonicky, přes Skype či Zoom, případně i na osobní schůzce (naplánované po předchozí domluvě v Praze či v Brně). 

Tříhodinový blok je rozdělen na dva bloky s cca desetiminutovou přestávkou. V první části se věnuji spíše právním a organizačním záležitostem podání a sestavení kandidátky a vlastního programu. V druhé části se zaměřujeme už jen na samotnou kampaň, její hlavní zásady a řešíme hlavně praktickou podobu kampaně. Po škončení školení mívám většinou pár desítek minut čas ještě pokračovat diskuzí s frekventanty na otázky, které je zajímají. 

Hlavní účely mého školení jsou:

- nutné minimum právních a organizačních informací
- předání klíčových principů, jak funguje voličské rozhodování dlouho i těsně před volbami – stručně teoreticky, ale vysvětleno velmi prakticky
- poskytnutí konkrétních rad, jak na samotnou kampaň a přímou i mediální komunikaci
- inspirovat, nadchnout a nastartovat účastníky školení pro vlastní kampaň a jejich správnou "bojovou" náladu :-)

Abychom během webináře měli dostatek prostoru pro zodpovězení vašich dotazů, jeho kapacita je maximálně 12 účastníků.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.