Jak telefonovat v klidu a s úsměvem

20150511-101400-divka-s-mobilem-f590-290.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Telefonování je fenomén. Při telefonním hovoru často poznáme člověka lépe, než při prvním setkání tváří v tvář.

Od nástupu do svého prvního zaměstnání těsně před sametovou revolucí telefon nejenom denně používám, ale již zhruba dvacet let je to mé oblíbené téma na školeních, která vedu. Patří k nejzajímavějším v oblasti komunikace. Telefonování se stalo mým koníčkem, přesněji řečeno jedním z koníčků.

V kurzu, který vám nabízím, se můžete seznámit se zásadami úspěšného telefonování, které jsou cestou k většímu klidu a jistotě při této činnosti. Můžete se spolupodílet na pojmenování chyb, o kterých můžeme s určitostí říct, že nám komplikují nejen telefonní hovory. Dozvíte se řadu dalších zkušeností, které jsem nasbíral v životě, v obchodu, na prodejních call centrech a při vedení sportovního klubu. Chybět nebudou i ukázky názorných řešení telefonních situací, z nichž mnohé znáte a řadu z nich byste radějii neznali.

Co na kurzu probereme?

  • Proč vůbec někomu volat?

  • Co při telefonátu rozhoduje o úspěšnosti?

  • Komu volat nejdříve?

  • Co takovému kontaktu předchází?

  • Co znamená příprava na telefonát?

  • Jak vést nejlépe kontaktní telefonát?

  • Zakázaná“ slova

  • Struktura telefonátu

  • Námitky

  • Vaše nesnáze při telefonování

Cílem tohoto kurzu je být klidnější. Vyrovnanější. Prostě působit a cítit se při telefonování tak, jak bychom sami chtěli.

Čas bude i na konkrétní problémy, které při telefonování řešíte. S sebou si přineste pouze tužku.

Věřím, že si toho odnesete víc. A že se nebudete nudit. Těším se na vás.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.