Jak předejít vyhoření

3w8zw8vwao0-img-1500-20-bila.jpg

Michal Holub

Pomáhám vedoucím, ředitelům firem a podnikatelům k naplněnému životu, ve kterém dosahují inspirativních týmových výsledků.  S klienty pracuji buď individuálně s využitím koučovacích technik nebo skupinově formou Více o lektorovi »

3w8zw8vwao0-img-1500-20-bila.jpg

Michal Holub

Pomáhám vedoucím, ředitelům firem a podnikatelům k naplněnému životu, ve kterém dosahují inspirativních týmových výsledků.  S klienty pracuji buď individuálně s využitím koučovacích technik nebo skupinově formou Více o lektorovi »

6vjitr5c08b-7juzvlb4hr7-stres-1.jpg
Rašínova 2, 3. patro, Brno (mapa)

už jen jeden účastník a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

DLOUHODOBÝ STRES, KTERÝ NENÍ ŘEŠEN, VEDE K VYHOŘENÍ. 

Nemusí to však dojít až tak daleko.

Vyhoření lze předejít.

Jak?

Všímejte si symptomů začínajícího vyhoření

❎ po probuzení se cítíte unavení;
❎ lehce vás něco vytočí;
❎ přestáváte vidět smysl v tom, co děláte;
❎ jste více cyničtí;
❎ do činností, které vás dřív bavili, se musíte nutit;
❎ úspěch vám už nedělá radost;
❎ začínáte cítit vnitřní prázdnotu.

Tyto symptomy jsou vykřičníkem, který říká: Zastav se a přehodnoť to, jak žiješ.

Co v tuto chvíli dělat?

Potřebujete načerpat energii pro vaše tělo, získat klid pro vaši mysl a změnit vaše myšlení.

Krok 1: Postarejte se o vaše tělo

✅ zajděte si na masáž;
✅ zajděte si do sauny;
✅ otužujte se;
✅ choďte na procházky;
✅ místo hromadné dopravy jděte pěšky;
✅ zaparkujte dál od práce a zbylý kus jděte pěšky;
✅ sportujte;
✅ běžte pracovat na zahradu;
✅ snižte přísun rafinovaného (bílého) cukru;
✅ jděte na jógu;
✅ dejte si teplou vanu;
✅ pracujte rukama;
✅ zvyšte přísun zeleniny.

Krok 2: Postarejte se o vaši mysl

✅ Udělejte si informační dietu: přestaňte na měsíc číst noviny, online noviny a televizní zprávy. Všechny tyto kanály obsahují velké množství negativních zpráv, které vás zbytečně zatěžují.
✅ Určete si konkrétní čas, ve kterém budete sledovat sociální sítě. Příklad: 30 minut denně 18:00 - 18:30. Sociální sítě přináší více informací, než jsme schopni zpracovat. Výsledkem je přetížení, stres a úzkost.
✅ Najděte si čas, kdy jste kompletně offline. Bez internetu, bez telefonu, bez elektroniky.
✅ Začnete si psát deník vděčnosti. Každý den napište 250 slov o tom, za co jste dnes vděční.
✅ Meditujte: navštivte kurz všímavosti (mindfulness) či vyzkoušejte vedené meditace.
✅ Vyhledávejte příležitosti pro dobrý skutek.

Krok 3: Změňte vaše myšlení

Pokud nezměníte vaše myšlení, tak jen velmi těžko dojde k dlouhodobé a udržitelné změně. Stále dokola se budete točit v kruhu starých vzorců chování, které vás nepustí dál.

Jak z toho ven?

✅ Přijďte na kurz Jak předejít vyhoření

Během kurzu vás naučím:

  • rozpoznat jaké vzorce chování a přemýšlení vedou k vyhoření;
  • jak tyto vzorce u sebe odhalit;
  • jak tyto vzorce začít postupně měnit.

Ve výsledku vám to přinese:

  • zvýšení dlouhodobé spokojenosti;
  • větší produktivitu;
  • více klidu v životě.

Kurz je z 50% teoretický a z 50% praktický. Zjistíte, které z vašich vzorců chování vedou k vyhoření a odnesete si několik užitečných pomůcek pro jejich změnu. 

Před kurzem vám pošlu dotazník, který vám pomůže tyto vzorce odhalit. Na kurzu potom budete o něco efektivnější a odnesete si více. 

Kurz je vhodný pro ředitele firem, manažery, podnikatele, pomáhající profese, ale i pro kohokoli, kdo je dlouhodobě ve stresu a pod tlakem.

Víš, že Michal vede také tyto kurzy?

Víš, že Michal vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 73emvxesbg9-fotka-workshop-2.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.