Jak méně prodávat a přesto prodat více?

20140226-174846-profo2.jpg

Rudolf Pokorný

Ahoj přátelé,jmenuji se Rudolf. Jsem obchodník, sportovec a bojovník tělem i duší. Věnuji se osobnímu rozvoji, amatérskému koučinku, obchodu B2B, obecně obchodním a komunikačním dovednostem, lezu po skalách, zápasím v Více o lektorovi »

20140226-174846-imag0013.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kdo jsem?

V obchodě se pohybuji úspěšně pátým rokem. Vyzkoušel jsem si pozice obchodního zástupce, finančního konzultanta, telemarketéra, obchodního manažera, obchodníka B2B, trenéra obchodních dovedností, apod. Za těchto pět let jsem si z každého oboru vybral to co považuji za funkční a poskládal to do zajímavé obchodní strategie. Ať už tedy prodáváte housky, služby, pojistky, nebo vedete tým obchodníků, věřím, že si z mé zkušenosti můžete taky něco vzít.

Jaká je myšlenka kurzu?

Tento kurz se chystám pojmout individuálně a zaměřit se na to, co z této oblasti zajímá právě Vás. Rád bych, aby kurz probíhal formou řízeného dialogu udobré kávy, nebo čaje (Nebojte se, nebudeme jentak tlachat a tvářit se u toho důležitě). Pokud nemáte konkrétní očekávání, mám pro Vás připravený zajímavý obsah plný rad, typů, návodů a technik.

Pro koho je kurz vhodný?

Obchodujete, nebo prodáváte? Vedete tým obchodníků? B2B, nebo B2C? Neprodáváte tolik, kolik byste chtěli? Trávíte čas na oportunitách, které v závěru nedopadnou? Býváte nervozní před obchodní schůzkou, nebo telefonátem? Máte pocit, že děláte někomu "křoví"? Cítíte se ve své roli vůči zákazníkovi nadřazeně, nebo naopak podřízeně? Snažíte se ještě konkurovat převážně nízkou cenou? Zákazníci se k Vám nevrací i když by mohli? Necítíte se dobře při direct salles? Míváte nespokojené zákazníky? Opakujete naučené fráze a máte pocit, že nejste sami sebou? Bojíte se zákazníkovi něco říct? Tak je tento kurz určený právě Vám.

Obsah kurzu trochu konkrétněji?

  • Kvalifikace obchodních příležitostí
  • Mapování potřeb
  • Dialogový způsob prodeje
  • Vyjasnění očekávání
  • Otevřená komunikace
  • Autenticita při obchodu
  • Jak prodávat, ale netlačit
  • Rovnováha v obchodním vztahu
  • Hodnota a její výměna?
  • ...

Pojďme zjistit, jaké téma je pro Vás nejvhodnější a na to se zaměřme. Zajímá Vás všechno? Pojďme naše sezení pojmout jako úvod do obchodu. Pokud si z této schůzky neodnesete nic hodnotného, peníze dostanete zpět. Čím víc otázek si přinesete, tím víc odpovědí si odnesete.

Doprovodné fotky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?