Naučmese MiniFest

Instagram jako business platforma

7alfvml0yqz-akivotrubova.jpg

Aki Votrubová

Jsem vášnivá instagramerka a prací s Instagramem se živím. Na svých školeních nabízím trojí vhled marketérky, fotografky a influencerky/blogerky zároveň. Instagramu a influencer marketingu se... Více o lektorovi »

8qinjeeeqof-snimek1.png

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 79 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Cílem kurzu je naučit jeho účastníky, jak síť využít na maximum. Ukážeme si, jak spravují své profily úspěšní influenceři, velké společnosti i zajímavé brandy, jak využít potenciál úspěšných blogerů a influencerů, jak obsah tvořit, jak získat pozornost u relevantní cílové skupiny a jak s účtem dlouhodobě pracovat tak, aby rostl a vyvolával zajímavý engagement u cílové skupiny. Naučíme se pracovat s Instagram Ads a jak Instagram měřit. Součástí kurzu je i rozbor významných instagramových case studies.

Kurz je určen zejména marketingovým pracovníkům, social media managerům, podnikatelům a živnostníkům, umělcům a freelancerům, zkrátka všem, kteří chtějí využít potenciál sociálních sítí a své značky naplno a správně.

Na tento kurz není nutné žádné vybavení. Přijďte s hlavou otevřenou a se svými dotazy, pro které bude na kurzu prostor.

 

PODROBNÁ STRUTKURA KURZU:

ÚVOD
- vymezení Instagramu vůči ostatním sociálním sítím
- Instagram v datech a číslech
- jací jsou uživatelé Instagramu?
- K čemu slouží Instagram?
- novinky na Instagramu

OBSAH PRO INSTAGRAM
- jak tvořit fotky ideální pro Instagram?
- aplikace a editování fotek
- vizuální a obsahové směry a inspirace
- práce s gridem a plánování
- influenceři a značky na Instagramu

AKTIVACE
- instagramová komunita - jak s ní pracovat?
- hashtagy
- kde se inspirovat hashtagy, nápady a kde hledat tvůrce?
- cross-promo
- soutěže
- repostování
- jak spolupracovat s influencery?

PROMO A KAMPANĚ
- case studies
- Instagram Stories (vs. Snapchat)
- Jak IG Stories stavět, měřit, vyhodnocovat?
- Mediální srategie - jak pracovat s reklamami a reklamními formáty? Cílení a publika.

Doprovodné fotky

  • 92f3nhf3r5o-19787075-1540585129326446-3265255476391315153-o.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.