Halux valgus I.

58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

Kondičnímu cvičení a fitness se věnuji již 20 let. Během této doby jsem získal mnoho praktických i teoretických znalostí v oblasti anatomie, kineziologie, fyziologie a psychologie. Od roku 2002 pracuji osobní trenér. Více o lektorovi »

58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

Kondičnímu cvičení a fitness se věnuji již 20 let. Během této doby jsem získal mnoho praktických i teoretických znalostí v oblasti anatomie, kineziologie, fyziologie a psychologie. Od roku 2002 pracuji osobní trenér. Více o lektorovi »

58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

Kondičnímu cvičení a fitness se věnuji již 20 let. Během této doby jsem získal mnoho praktických i teoretických znalostí v oblasti anatomie, kineziologie, fyziologie a psychologie. Od roku 2002 pracuji osobní trenér. Více o lektorovi »

4zoa80vq7ce-hallus-valgus-orliman.jpg
Hlavní 2459/108, Praha (mapa)

už jen jeden účastník a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Hlavní 2459/108, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Hallux valgus neboli vbočený palec, trápí v dnešní době mnoho lidí.

Málokdo však už ví, že správným cvičením lze tento stav zlepšit a vyhnout se tak do budoucna bolestem, či případné operaci.

Palec na noze má totiž na držení těla mnohem větší vliv, než si někteří lidé myslí.

Postavení palce nohy má významný vliv na pohyblivost celého těla během pohybu, a zásadně ovlivňuje postavením ostatních částí dolní končetiny a potažmo celého těla.

Odvíjení chodidla a opora palce při chůzi pak ovlivňuje zapojení svalů nejen dolních končetin, ale i svalů pánevního dna, břicha a hýždí.

Proto jsme pro vás připravili tento workshop, na kterém se dozvíte, a naučíte mnoho užitečný informací a cviků, které povedou ke zlepšení funkce vašich nohou.

Co všechno se dozvíte a naučíte?

  • V teoretické části si povíme, jaké jsou hlavní příčiny.
  • Jaký vliv má obuv a jak si vybrat tu vhodnou.
  • V praktické části budeme hlavně cvičit, uvolňovat a aktivovat.
  • Ukážeme si i korekci pomocí tapingu.

Co s sebou?

Pohodlné oblečení a středně velký ručník.

Pomůcky na zapisování poznámek.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.