Google Data Studio - hledání souvislostí a reporting

8ugakm3o3dp-img-9163.jpg

Karel Izera

Marketingový profesionál na volné noze, důsledný uživatel GTD, ctitel osobní produktivity a efektivity, Apple nadšenec, lockpicker, FPV pilot, kouzelník, milovník historie a v neposlední řadě manžel a otec. Rád zkouším a Více o lektorovi »

8ugakm3o3dp-img-9163.jpg

Karel Izera

Marketingový profesionál na volné noze, důsledný uživatel GTD, ctitel osobní produktivity a efektivity, Apple nadšenec, lockpicker, FPV pilot, kouzelník, milovník historie a v neposlední řadě manžel a otec. Rád zkouším a Více o lektorovi »

65b84g49qpl-pexels-photo-669612.jpeg
Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Třetí z třídílného cyklu workshopů „Web pod lupou“.

Každý z  lze absolvovat i samostatně. Pokračování v dalších workshopech není podmínkou. Pouze rozšiřuje vaši sumu znalostí.

Pokud máte zájem praktikovat měření webových stránek ať již s ohledem na optimalizaci webu, poznání zájmu návštěvníků a nebo měření marketingových aktivit, doporučuji projít workshopy v tomto pořadí:

  1. Měření návštěvnosti webu
    Workshop zaměření na nastavení a hlubší poznání Google Analytics.
  2. Google Tag Manager - prohlubujeme měření webu
    Využití nástroje Google Tag Manager pro hlubší měření webu.
  3. Google Data Studio - hledání souvislostí a reporting
    Tvorba přehledných reportů. Propojení různých zdrojů pro získání přesné představy o stavu webu a jeho výsledcích v přehledných reportech.

Volitelně pak i můj další kurz, který je spíše už o marketingu, ale s nastavení a měřením webu též souvisí díky využití síly Facebook analytiky: Reklama na Facebooku - nastavení a realizace kampaní.

 

Gogle Data Studio - hledání souvislostí a reporting

Tříhodinový workshop na kterém se naučíte využívat nástroj Google Data Studio pro reportování výsledků návštěvnosti svého webu, ale i z dalších zdrojů. Lze reportovat výsledky i z Facebooku, Google Search Console, YouTube, Twitteru a dalších zdrojů. Navíc lze data z jednotlivých zdrojů propojit. Také můžete krásně vizualizovat data uložená v Google Sheets. Využijte sílu reportování jako nikdy dříve. Čísla sami o sobě mohou být nepřehledná. Graf zvládne říci daleko více a rychleji.

Nemusíte se bát. Nejedná se o žádné extra složité postupy. Vše se dá zvládnout jednoduchým klikáním. Jen je třeba vědět kam a co to dělá. A to si vše ukážeme krok po kroku společně.

Co se naučíte?

  • Vytvoříte si vlastní report přesně jak budete potřebovat.
  • Naučíte se využívat šablony a upravovat si je.

Co potřebujete?

  • Vlastní notebook s Wi-Fi.
  • Administrátorská práva ke Google Analytics nějakého webu který chcete reportovat.

Těším se na vás.

Google Data Studio - hledání…

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?