Co chce každý eshopář vědět o prodávání přes Heureku?

Dominik Formánek
Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 205 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Agregátory zboží a především Heureka.cz jsou již roky silnými hráči českého online trhu. Málo kdo ale opravdu ví, jak tento mocný nástroj správně používat, aby přinášel zisk.
Většina lidí bez jasné strategie zlevňuje zboží, což vede často k cenovým válkám na trhu. Vyhrát na trhu, kde většina eshopů neumí správně reportovat zboží Heuréce není nic složitého.
Heureka.cz změnila přístup agregátorů zboží k zákazníkům a po právu se stala leaderem trhu. Změny, které přinesla, je potřeba dobře uchopit. Pokud si myslíte, že aby člověk uspěl na Heurece musí mít hlavně nízkou cenu, tak je to ale jen půl pravdy. Druhá půlka je, že jsou i jiné cesty. Ne o všech Heureka nahlas mluví.
Na celý trh eshopů se podíváme selským rozumem a pokusíme se zbavit některých rozšířených mýtů. Podíváme se na trendy, které již jinde proběhly a pokusíme se na budoucní změny připravit. Každá i bolestná změna přináší příležitosti, které ne každý vidí.
Dělám marketing několika desítkám eshopů a mám mnoho praktických zkušeností z různých oborů. Nedávno jsem přednášel na Marketing Festivalu o párování produktů zbožových vyhledávačů v roce 2016: http://www.marketingfestival.cz/cs/workshop/dominik-formanek
Příklad častých mýtů:
- na Heurece prodává jen ten nejlevnější
- na Heurece získám první zákazníky a ty už pak ode mne budou pořád kupovat
- lidi kupují jen podle ceny
- pokud ovládnu Heureku, ovládnu celý trh
Z praxe si budeme si povídat o tom:
- jak zvýšit zisk
- jak zvýšit obrat
- jak správně nastavit feed pro Heureku (zde 95% eshopů chybuje)
- jak nerozpoutat cenovou válku a přesto být nejlevnější (na vybraných produktech)
- jak u nás agregátory zboží vznikly a co z toho vyplývá pro Vás?
- projdeme základy Heureky
- jak velký podíl mají agregátory na celkovém trhu
- jak určit ceny zboží, aby se co nejvíce prodávalo se ziskem
- proč některé zboží není dobré zlevňovat nebo zdražovat
- kdy se vám vyplatí používat bidding (zvýšená cena za proklik na eshop)
- jaké další možnosti Heureka.cz přináší, kdy se je vyplatí využívat
- co nového nás čeká ve světě agregátorů zboží v blízké budoucnosti?
- co nového nás čeká v eshopovém byznyse a jak se trh změní?
- jak dominovat na Heurece.cz ve vašem oboru?
- prozradím Vám výsledky některých experimentů, které jsem provedl s agregátory
- strategii změn ceny v průběhu dne, tj. jak se z cenotvorby stává hra :-)
- jak se pozná, že nemáte dobře postavený marketing eshopu
- jaká jsou bezpečnostní rizika při spolupráci s Heurekou?
- jak nevědomě pomáháte růstu vaší konkurence?
Komu je kurz určen?
Každému, kdo má eshop a buď již používá agregátory zboží, nebo se k tomu chystá. Každému, kdo si není jistý, zda má dobře vytvořený feed pro Heureku. Každý, kdo si připadá, že se stává rukojmím nízké ceny zboží a neví jak z této pasti ven. Každému, kdo si není jistý, zda používá agregátory správně a má chytrou cenotvorbu, aby byl schopen tvořit zisk.
Co si odnesete?
- budete vědět, jak připravit feed pro Heureku (to je základ úspěchu, přesto 95% eshopů s tím má problémy a často ani neví, že má feed špatně)
- jak rozdělit zboží do skupin a jak k nim přistupovat
- cesty k úsporám na propagaci (např. snížení ceny za proklik)
- cesty ke zvýšení marže/zisku
- dokážete se dívat agregátory selským rozumem
- pochopíte jakou hru hrají eshopy, agregátory a zákazníci na trhu a jaké jsou jejich motivace, tj. proč dělají co dělají a jak toho využít pro sebe
- zjistíte jak navýšit obrat
- naučíte se nakupovat, tak aby jste neměli ležáky na skladě
- naučíte se dělat rychlý průzkum trhu, pokud budete chtít vstoupit na nový trh
- jak ovládnout trh na kterém právě působíte
- jak ochránit svůj eshop před před vaší konkurencí
- triky jiných eshopů, které by vás nenapadly...
Může Vás dál zajímat kurz o emailingu.
Pokud Vás trápí párování produktů, zde najdete okamžité řešení.
Klikněte na Přihlas se a brzo se uvidíme! Těším se na Vás!
Další zajímavé kurzy

Jak připravit kurz na Naučmese.cz

Vlastní e-shop chytře a "jednoduše"
Praha ,

SEO - Analýza klíčových slov
Webinář - online ,

Zbav se ostychu - vědomá práce s emocemi
Praha ,

Vylepši své prezentační a rétorické dovednosti
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Háčkování hraček pro začátečníky
Webinář - online ,

Sólový zpěv pro nezpěváky
Praha ,

Smysluplné rozhovory
Olomouc ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,

Parkování v klidu aneb bezpečnější řidič
Brno ,
10/10
Bol velmi bohaty na informacie. Za tu cenu som toho vela necakal.
Probrali jsme všechna důležitá témata, byl prostor i na diskuzi, dozvěděli jsme se tipy z praxe.
Konkrétní a jasné příklady, bez zbytečné omáčky. Rád bych se ještě více věnoval spíše druhé části.. Diskuze na téma feedy atd. byla dost dlouhá a zajímal mne obsah spíše po pauze...ale chápu, že nelze vyhovět všem... v rámci času, který byl k dispozici, dostačující.
Výborný obsah, výborné prostředí, spousta zkušeností z praxe
Kurz byl pro mě velice přínosný a jsem si jistá, že ještě nějaký navštívím. Nahlédla jsem konečně "pod pokličku", což mi přineslo mnoho nových informací a pohledů na danou věc.
Přehledný a obsáhlý
Výborný kurz nejen pro eshopaře - nováčky jako jsem já. Dozvěděla jsem se spoustu užitečných věcí. Díky moc.
Skvělé shrnutí opravdu všeho, co lze s Heurekou dělat. Každý kdo pracuje s Heurekou by si měl na tento kurz zajít, otevře mu to oči a zjistí, že potenciál tohoto kanálu je jiný než si doposud myslel.
Kurz byl velmi přínosný, dozvěděla jsem nové informace a ukázal mi nový pohled na zbožové srovnávače. Určitě doporučuji ostatním, ať si přijdou rozšířit obzory.
Pravděpodobně nejlépe investovaných 690 kč do mého vzdělání tenhle rok!!
splnil přesně mé očekávání
Všechno OK, i když určitě hodně IT zaměřený.
Poučný, k věci, smysluplný.
Kurz se mi moc líbil. Moje očekávání splnil tak na 80-90%. Byl asi více zaměřený na e-shopy s velkou konkurencí a širokým sortimentem, což nebyl můj případ, nic méně jsem si z něho hodně odnesla a jsem spokojená.
Dozvěděla jsem se zajímavé věci, které určitě využiji ke své práci. Jedná malá výtka je čas kurzu. Člověk večer už tolik nevnímá jak přes den. Kurz od 17-21:30 - náš končil po 22 hod. Jinak super, doporučuji.
Kurz je dobře postavený a splnil mé očekávání. Maximálně využitý čas vzhledem k množství info.
Výborný, spousta know how a zajímavých informací nejen o Heuréce.
O Heuréce jsem věděl jen základní informace. Kurz mi celkově dal moře informací, které hned implementujeme do našeho eshopu.
Prima kurz, dozvěděl jsem se mimo jiné i zajímavé tipy a triky v online marketingu, doporučuji!
Zajímavý a přínosný. Další určitě nevynechám. Časově mohl být klidně delší. Je co říci a také názory a zkušenosti ostatních jsou užitečné. Díky moc.
Překvapilo mně, kolik jsem se toho dověděla. A kolik práce mně teď čeká to všechno uvést do praxe :)
Bylo to super. Dozvěděla jsem se spoustu nových informací.
Přínosný nejen pro marketingové guru nebo "eshopáře", ale i pro webaře.
Velmi přínosný kurz, informace pro IT, pro prodej i pro účetnictví, dobrý!
Kurz se mi líbil. Mám spoustu nových a zajímavých informací.
Kurz se mi opravdu líbil. Na kurz jsem přicházel se základními znalostmi a odcházel s hlavou plnou vědomostí.
Kurz se mi líbil a byl pro mě přínosem...
Je pro mě přínosem, proto ho hodnotím kladně.
kurz byl celkem přínosný, ujasnil jsem si některé názory jenž jsem již věděl z vlastní zkušenosti, a dozvěděl i něco nového
Podmětný, ucelený pohled na Heureku a věci s tím spojené.
Skvělý kurz. Dozvěděl jsem se spoustu věcí nejen o prodeji na heuréce. Výborné byly tipy a triky prodeje, které by mě opravdu nenapadly.
Pro mě jako velmi základního uživatele Heuréky mnoho nových poznatků.
Kurz byl pro mě hodně inspirativní a dozvěděla jsem se mnoho nového. Rozhodně doporučuji komukoliv kdo o Heurece uvažuje i kdo ji už používá.
Kurz jako takový se mi líbil i když spoustu věcí jsem věděl. Každopádně co jsem nevěděl, tak jsem se dozvěděl :-) Myslím, že kurz jako takový mi byl přínosem a nelituji.
Kurz nabízí pohled na problematiku z jiného, ale o to potřebnějšího úhlu než většina standardních školení. Kurz lze jedině doporučit.
Kurz byl podle mě zaměřen hlavně na vývojáře e-shopu. Z mého pohledu vlastníka e-shopu a běžného uživatele jsem si toho z kurzu moc neodnesl.
Dostal jsem mnoho užitečných informací. Necelých 5 hodin uteklo opravdu velmi rychle.
Kurz splnil mé očekávání na 110%, spoustu informací jsem si utřídil a spoustu nových jsem se dozvěděl.
Pro měto byl kurz nabitý informacemi a ty jsem si odnesl.
Přednáška není jen "akademická", nabízí pohled na Heuréku ze strany uživatele
Nejlepší kurz, co jsem kdy absolvoval
Tento kurz byl pro mě velmi přínosný, dozvěděl jsem se spoustu nových informací o jejichž existenci jsem často zatím vůbec nevěděl a jsem přesvědčený, že jejich uvedení do praxe zvedne návštěvnost našeho eshopu. Možná bych ještě zmínil, že kurz není vhodný pro úplné začátečníky, člověk by měl mít před jeho absolvováním alespoň rámcovou představu o problematice a rozumět pojmům, jako např. xml feed, konverze, bidding, SEO..
Doporučuji ostatním
skvělý, vřele doporučuji
Dozvěděl jsem se spoustu nových a užitečných věcí. Pro lidi jenž neznají porblematiku deatilně je kurz přínosem. Lektor se podělí i osobní poznatky a zkušenosti. Velmi inspirativní.
Kurz měl dle mého názoru dobrou strukturu, jen bych osobně zařadil více kratších přestávek. Přece jen se člověk nemůže soustředit 2 h v kuse.
byl zajímavý a poučný
Kurz byl velmi poučný, rozsáhlý, možná až moc
Pro mě osobně seznámení s novými poznatky ve využívání e- shopu.Myslím, že je důležité tyto věci vědět a popř. využít.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: