Vlastní e-shop chytře a "jednoduše"

Roman Podhajský

Mým koníčkem je to co dělám. Rád poznávám nové lidi, učím se a zároveň předávám své zkušenosti.  Pomocí kurzu spojuji vše dohromady. Poznám nové lidi, předám Více o lektorovi »

Roman Podhajský

Mým koníčkem je to co dělám. Rád poznávám nové lidi, učím se a zároveň předávám své zkušenosti.  Pomocí kurzu spojuji vše dohromady. Poznám nové lidi, předám Více o lektorovi »

dle domluvy, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili (41)

Nech nám na sebe email

Dáme ti vědět, když lektor vypíše další nové termíny.

Kurz již navštívilo 41 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

E-shopy dnes většina z nás považuje za nejsnazší vstup do podnikání nebo za dobrý přivýdělek. Založit vlastní kvalitní a profesionální e-shop je dnes otázkou 24 hodin, ale aby byl zároveň i úspěšný, musíte na to jít chytře a zkušeně.

Na začátku je dobré mít představu např. o tom:

  • kolik času nám to zabere,
  • kolik to bude stát,
  • jak se vypořádat s úřady,
  • na co si dát pozor u společností nabízejících služby majitelům e-shopů atd.

Na svém kurzu bych vám rád pomohl zodpovědět všechny vaše otázky a podělil se s vámi o své zkušenosti z více jak šestiletého provozu několika e-shopů a kamenné prodejny a řady nejrůznějších školení.

Společně uděláme vše proto, aby Vaše představy a plány měly hlavu a patu a aby vše začalo co nejrychleji a nejjednodušeji fungovat tak, jak má.

Komu je kurz určen?

Tento kurz je vhodný jak pro zájemce, kteří o shopu teprve uvažují, tak také pro ty, kteří už z dřívějších dob internetový obchod mají, ovšem věnují se mu málo, nebo vůbec, a neví kudy kam.

Jak bude kurz probíhat?

Při prvním kontaktu, ideálně po telefonu, si povíme, na co je třeba se zaměřit a o čem se budeme převážně bavit. Zaměříme se především na otázky:

  • jak vlastně začít,
  • jak přistupovat k reklamě na internetu (Sklik, AdWords, Facebook),
  • co je SEO a jak budovat zpětné odkazy,
  • jakými komoditami se na shopu zabývat,
  • do čeho má smysl investovat, do čeho ne,
  • na co se zaměřit před začátkem,
  • jaké služby jsou od milionu firem na trhu vhodné využít a jaké naopak ne.

Společně také posoudíme, zda by váš eshop mohl mít úspěch.

Veškeré tyto informace jsou společným tajemstvím a já se zavazuji, pokud mi sdělíte cokoli důvěrného ze svého podnikatelského záměru, nic dále nešířit jakékoli třetí straně. Mým cílem bude Váš úspěch a případně navázat i obchodní spolupráci.

Délka samotného kurzu je cca dvě hodiny (po roční praxi s tímto kurzem je tato délka naprosto ideální). Na konci se domluvíme co dál. Jestli to takto stačí, nebo na co se zaměříme příště, případně pokud bude čas a chuť, můžeme pokračovat dále.


V případě, že nechcete přijít na kurz sami, je možné si s sebou zdarma vzít jeden doprovod.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.