Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat

3fn5mvw0pna4pwp-295453657-10227415298425507-6049369958850365358-n.jpeg

Dominik Formánek

  Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, Více o lektorovi »

3fn5mvw0pna4pwp-295453657-10227415298425507-6049369958850365358-n.jpeg

Dominik Formánek

  Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, Více o lektorovi »

6gmc9nb64sd17ff-stop-spam-2.jpeg
Ve žlíbku 1800/77, Praha 9 - dostupné na trase autobusu zastávka Xaverov, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Kurz již navštívilo 76 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Poznámka k termínu

Kurz vypisuji po několika letech. Obohatil jsem jej o to, co aktuálně funguje a vyhodil jsem z kurzu mnoho základních věcí. Místo kurzu je dostupné autobusem na zastávce Xaverov a není hned na metru. Pokud je to moc velké odříkání, tak zůstaňte doma.

Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat

Kompletní návod na e-mainilng pro ty, co nemají moc času.

Aktualizace kurzu v červenci 2023

Posílání e-mailingů je jednou z nejlevnějších cest, jak získat objednávky. Je to cesta velmi podceňovaná a slýcháváme o ni řadu mýtů. Mnoho e-shopů odesílá emaily, které příjemce otravují, přitom je tak snadné posílat e-maily, které budou chtít příjemci číst.

Jaký je rozdíl mezi e-mailingem a e-mailovým newsletterem?

Naučíte se podívat do hlavy vašich zákazníků a pochopit, co jim napsat, aby nakupovali. Naučíte se vytvářet e-maily, které vaši zákazníci budou s chutí otevírat a reagovat na ně.

Jsou e-shopy, kterým e-mailing přinese 20-25% objednávek v měsíci. Ukážu vám, jak fungují e-mailingy např. Alze. Jak jinak ještě můžete využívat e-mailové kontakty pro marketing.

Tento kurz je pro:

  • Obchodníky a e-shopy, které ještě nezačali posílat e-mailing a nemají žádné kontakty a chtějí z e-mailingu získávat objednávky.
  • Obchodníky a e-shopy, které ještě nezačali posílat e-mailing a mají nasbíráno mnoho kontaktů, které ještě nikdy nepoužili, a chtějí s nimi začít pracovat.
  • Obchodníky a e-shopy, které již posílají e-mailing, ale nepřináší jim očekávané výsledky.
  • Obchodníky a e-shopy, které vědí, že výsledky stojí na opakovaných drobných úkolech.
  • Obchodníky a e-shopy, které jsou aktivní na sociálních sítích, ale e-mailing zatím ignorovali.

Tento kurz NENÍ pro:

  • Obchodníky a e-shopy, kteří nevěří na e-mailing a myslí si, že e-mail je mrtvé médium.
  • Obchodníky a e-shopy, kteří se bojí se svými zákazníky komunikovat.
  • Obchodníky a e-shopy, kteří si koupili databázi kontaktů a teď z ní chtějí kontakty oslovit.
  • Obchodníky a e-shopy, kteří si myslí, že jeden odeslaný e-mail jim přinese tunu peněz a štěstí a do smrti pak nebudou muset pracovat.

Co si odnesete?

  • praktický postup, který Vás bude provázet každým e-mailingem
  • jak reaktivovat neaktivní seznam nebo příjemce
  • jak posílat e-mailing tak, abyste se vyhnuli složce pro Hromadné e-maily
  • jakou frekvencí posílat e-mailing
  • kdy je nejlepší posílat e-mailing
  • návod, kde získávat témata pro e-mailing
  • návod, jak vytvořit e-mailing během 30 minut
  • porozumění, proč budete chtít dělat víc e-mailing než sociální sítě a jak jej se sítěmi propojit
  • jak rozvíjet vztah a důvěru mezi Vámi a Vašimi kontakty
  • jak zlepšit výsledky e-mailingu, pokud nějaký právě rozesíláte
  • kostru e-mailingu, která je ušitá přímo vám na míru
  • návod na vytváření účinných předmětů zpráv, které donutí příjemce zprávu otevřít
  • a mnoho dalšího

Co vás nebudu učit:

  • jaký e-mailový nástroj je nejlepší
  • jak ovládat e-mailingové nástroje
  • jak vytvářet "krásné" grafické e-maily plné obrázků, které mají téměř nulovou interakci s příjemci
  • korporátní e-mailingy, které si hezky vypadají, ale nikoho nezajímají
  • jak nezákonně používat koupené a nebo pokoutně získané e-mailové seznamy příjemců

100% garance spokojenosti

Pokud nebudete spokojeni s obsahem kurzu, projevem lektora nebo čímkoliv jiným, vrácením vám peníze zpět bez otázek a otálení. O vrácení peněz můžete požádat do 30 dnů od konání kurzu.

Klikněte na Přihlas se a brzo se uvidíme! Těším se na Vás!

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.