Základy budování úspěšné značky

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Dostanete praktická doporučení, jak o značce přemýšlet, na jaké otázky si odpovědět, co udělat a čeho se vyvarovat, aby vaše značka přinášela zákazníkům skutečnou hodnotu, měla doboru pověst a přitahovala do svého týmu ty nejlepší lidi.
Naučíte se:
- Co je to filozofie značky a proč je tak důležitá a jak ji vytvořit.
- Jak definovat hodnotu, kterou svým výrobkem nebo službou chcete lidem přinášet.
- Jak definovat cílovou skupinu a porozumět jejím potřebám.
- Jak přemýšlet o konkurenci.
- Co potřebujete pro komunikaci, která prodává i buduje image.
Obsah kurzu:
Kurz je hodně interaktivní, obsahuje teorii i praktické ukázky a cvičení, při kterých si vybraná témata vyzkoušíte na konkrétních příkladech.
Pro koho je kurz určen:
Pro ty z vás, kdo budujete novou firmu/značku, kdo řídíte značky, které mají problém využít svůj potenciál, a všem, kdo si chcete osvojit základy marketingového myšlení.
Další zajímavé kurzy

Příprava na pracovní pohovor v češtině nebo angličtině
Ostrava ,

Kurz fotografování pro úplné začátečníky

Přednáška: Vyšehrad v proměnách času

Naslouchání, porozumění a transformace
Webinář - online ,

Hravé háčkování pro začátečníky
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Dětská jóga IV - inspiromat plný příběhů, her a pohybových aktivit
Webinář - online ,

Koktejly jsou věčné
Praha ,

Instagram workshop: jak tvořit reels (videa) a další trendy formáty
Webinář - online ,

Smysluplné rozhovory
Brno ,

Háčkování a pletení v textilním ateliéru v Praze
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: