Základy budování úspěšné značky

548la5vpkbx-7in-2-kopie.jpg

Eva Vejvodová

Mým posláním je pomáhat firmám myslet, pracovat a chovat se tak, aby byly úspěšné a prospěšné. Poskytuji marketingové poradenství a školení firmám i jednotlivcům, kteří budují vlastní firmy nebo... Více o lektorovi »

548la5vpkbx-7in-2-kopie.jpg

Eva Vejvodová

Mým posláním je pomáhat firmám myslet, pracovat a chovat se tak, aby byly úspěšné a prospěšné. Poskytuji marketingové poradenství a školení firmám i jednotlivcům, kteří budují vlastní firmy nebo... Více o lektorovi »

56hfskwashz-kurz-22022018-obrazek.jpg
Impact Hub, Drtinova 10, Praha 5, Praha (mapa)

už jen jeden účastník a kurz se uskuteční

Zbývají už jen 2 místa

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

Kapacita kurzu je 10 účastníků. Zbývají už jen 2 volná místa. Kurz se uskuteční bez ohledu na počet přihlášených na naucmese.cz.

Dostanete praktická doporučení, jak o značce přemýšlet, na jaké otázky si odpovědět, co udělat a čeho se vyvarovat, aby i vaše značka přinášela zákazníkům skutečnou hodnotu, měla doboru pověst a přitahovala do svého týmu ty nejlepší lidi.

Naučíte se:

  • Co je to filozofie značky a proč je tak důležitá.
  • Jak definovat hodnotu, kterou svým výrobkem nebo službou chcete lidem přinášet.
  • Jak definovat cílovou skupinu a porozumět jejím potřebám.
  • Jak přemýšlet o konkurenci.
  • Co potřebujete pro komunikaci, která prodává i buduje image. 

Obsah kurzu:

Kurz je hodně interaktivní, obsahuje teorii i praktické ukázky a cvičení, při kterých si jednotlivá témata vyzkoušíte na konkrétních příkladech.

Pro koho je kurz určen:

Pro ty z vás, kdo budujete novou firmu/značku, kdo řídíte značky, které mají problém využít svůj potenciál, a všem, kdo si chcete osvojit základy marketingového myšlení.

Víš, že Eva vede také tyto kurzy?

Víš, že Eva vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.