Úspěšná reklama na Facebooku a Instagramu

Eliška Vyhnánková
Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. S koncem roku 2020 mám za sebou 688 firemních či veřejných seminářů pro 9168 spokojených posluchačů. Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 232 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Na základě ohlasů od účastníků jsem se rozhodla od podzimu 2019 rozšířit kurz z půldenního na celodenní. První termín s aktualizovaným a doplněným obsahem bude 30. října.
Už nejste na Facebooku či Instagramu žádnými začátečníky. Víte, jak se vytváří zajímavý obsah. Sociální sítě vás baví. Víte, jak fungují algoritmy a jak vytvářet takový obsah, který zaboduje. Možná spravujete jeden či více firemních profilů. A víte, že placené kampaně rozhodně stojí za zvážení. Nevíte ale, jak na ně, případně chcete vědět víc. Chcete se naučit vytvářet úspěšné a efektivní reklamy.
Během praktického jednodenního kurzu se podíváme na to, jak placené kampaně pro Facebook a Instagram vytvářet od naprostých základů po pokročilejší funkce. Nebudu nikoho z vás nutit pamatovat si zkratky typu PPC, UTM, CPM, CPC a podobně, ale naučím vás, jak vytvořit beze strachu kvalitní reklamu, která bude fungovat.
Pro koho je kurz určen
Pro všechny, kteří již mají zkušenosti s prací na Facebooku nebo Instagramu, a chtějí se dopodrobna seznámit s možnostmi placené propagace. Zajímají je možnosti, tipy a triky, rozpočty či cílení. Ideální pro ty, kteří placenou reklamu nikdy nedělali, či mírně pokročilé, kteří už kampaně zkoušeli, ale nebyli si jistí výsledkem. I pokročilí uživatelé ale určitě uvítají tipy a triky a sdílení know-how.
Tento kurz je zaměřen čistě na placené kampaně pro Facebook a Instagram - pokud vás zajímá, jak tyto sociální sítě fungují, jak na nich získávat fanoušky a vytvářet pro ně efektivní a úspěčný obsah, mám pro vás vypsané samostatné kurzy:
Marketing na Facebooku
Marketing na Instagramu
Obsah kurzu:
- úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie)
- nastavení reklamního účtu
- vytvoření jednoduchých reklam v rámci FB stránky
- kampaň a její možnosti
- cílení podle zájmů, demografie a chování
- rozhodování o rozpočtu
- vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění)
- úpravy a analytika ve správci reklam
- business manager vs správce reklam
- cílení reklamy na návštěvníky webových stránek či konkrétní e-mailové adresy (retargeting)
- pokročilé techniky, tipy a triky
- spousta prostoru pro dotazy
Další zajímavé kurzy

Jak připravit kurz na Naučmese.cz

Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu

Šťavnaté slajdy - naučte se vytvářet skvělé prezentace
Praha ,

Pohovor na první dobrou
Webinář - online ,

Co kvete u vás za humny? Je to kudlibabka nebo divoký česnek? Botanický kurz pro začátečníky
České Budějovice ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Smysluplné rozhovory
Brno ,

Meditace jako cesta ke spokojenosti
Praha ,

Trendy a tvorba strategie na Instagramu
Webinář - online ,

Vše, co potřebujete vědět o tvorbě videí a reelsů
Webinář - online ,

Marketingová strategie srdcem: vydělávej tím, co tě baví
Praha ,
Kurz byl skvělý. Ukázka na praktických příkladech je hodně nápomocná. Eliška sem tam přihodila i statistiky, což bylo hodně zajímavé. Doporučuji každému, kdo se chce zorientovat v reklamě na FB a IG.
Kurz je perfektní, základ pochopí i naprostí začátečníci (tedy s alespoň základní znalostí FB). Skvělý úvod do FB reklamy, pootevře dveře i k dalším tématům.
Jasný, praktický, k věci. Pomohl mi se zorientovat a vybrat si to, co potřebuji. Za jeden den! Boží 🙏
myslím že je dostatečně poučný, ještě to musím vyzkoušet :)
Informace podávané Eliškou mají hlavu a patu a dozvíte vše od A do Z :-)
Uvidíme v praxi, ale první dojem je velmi pozitivní a určité věci budu určitě aplikovat.
Výborný přehled o tom, co všechno se dá udělat a jak na to. Pro zažití je po kurzu třeba všechno si v klidu vyzkoušet.
Kurz mi byl rozhodně velkým přínosem, hodně jsem se naučila.
Skvěle zpracovaný a připravený kurz. Dozvěděl jsem se hodně zajímavých věcí ze světa sociálních sítí.
I přesto, že kurz je začátečnický, zvládala Eliška vyřešit i pokročilejší dotazy. Za to díky.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Ahoj,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětmožná je to otázka mimo, ale kurz je pouze pro ženy nebo i muže?
Děkuji,
Dan Nekvasil
@Dan Nekvasil Dane, i pro muže :)
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětchtěla bych toto školení financovat z projektu a potřebovala bych získat certifikát o absolvování kurzu. Je to možné?
@Renáta Bílková Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětcertifikát po absolvování Vám určitě rádi připravíme.
Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětchtěla jsme se přihlásit na kurz a potom jsem si přečetla zpětnou vazbu od Elišky Krulišové a bojím se, že je kurz zaměřen opravdu spíše na začátečníky. Pár reklamních kampaní jsem už vytvářela a základy mám, proto mě zajímá, jestli už chodíte více do detailů v business manageru a kurz je více praktický a pro pokročilejší..
Moc děkuji za odpověď.
S pozdravem,
Lucie Štáfová
@Lucie Štáfová Lucie, dobrý den. V rámci kurzu se dostaneme do úrovně vlastních okruhů uživatelů, nastavení FB pixelu a vytvoření kampaně v rámci správce reklam. Mám kurz nově celodenní, bude tedy víc času jak na praktické zkoušení jednotlivých postupů, tak se víc podíváme i do Business Manageru. V průběhu celého dne samozřejmě budeme řešit cílení, rozpočty a další věci. Kurz je koncipovaný tak, aby se na začátku chytili i naprostí začátečníci (50% účastníků reklamy nikdy nedělalo) a v dalších fázích se dozví tipy a triky i pokročilejší. Otázkou je, jak daleko jste.
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětjsem úplný začátečník , mám jen obyčejnou stránku ,osobní,jsem živnostník a chtěl bych se naučit reklamovat firmu na Facebooku,je kurz určen i pro úplné začátečníky? Díky za váš čas, jsem s úctou Martin Jeřáb.
@Martin Jeřáb Dobrý den, Martine, doporučila bych Vám spíše můj celodenní kurz FB - firemní stránky efektivně, kde kromě placených kampaní probíráme i neplacené možnosti práce s firemními profily na Facebooku. Obzvlášť v případě, že s tím ještě nemáte žádné zkušenosti, určitě bude fajn naučit se i základy fungování FB a komunikace s cílovou skupinou.
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDobrý den, spravuji ve firmě sociální sítě, zajímala by mě tvorba fb ads v carousel - je i tohle součástí kurzu?popřípadě nějaký tip, kde se toto mohu naučit?děkuji moc Vachalíková, KABE Farben
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět@Markéta Vachalíková Dobrý den, Markéto. Carousel je jen jeden z formátů zobrazení reklamy a většinou stačí maximálně pár vět na vysvětlení jeho fungování. Na kurzu rozebereme propagaci příspěvku, prostředí správce reklam, vlastní a podobné okruhy uživatelů a vytvoření kampaně ve správci reklam. Co konkrétně vás na samotném carouselu zajímá? Možná na to bude jednoduchá odpověď.
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědět