Úspěšná reklama na Facebooku a Instagramu

6ttv8dq1lt5-mg-2944ctverec.png

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. S koncem roku 2020 mám za sebou 688 firemních či veřejných seminářů pro 9168 spokojených posluchačů.  Více o lektorovi »

61673lu1s7w-1239130-screenshot-8b.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 232 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Na základě ohlasů od účastníků jsem se rozhodla od podzimu 2019 rozšířit kurz z půldenního na celodenní. První termín s aktualizovaným a doplněným obsahem bude 30. října.

Už nejste na Facebooku či Instagramu žádnými začátečníky. Víte, jak se vytváří zajímavý obsah. Sociální sítě vás baví. Víte, jak fungují algoritmy a jak vytvářet takový obsah, který zaboduje. Možná spravujete jeden či více firemních profilů. A víte, že placené kampaně rozhodně stojí za zvážení. Nevíte ale, jak na ně, případně chcete vědět víc. Chcete se naučit vytvářet úspěšné a efektivní reklamy. 

Během praktického jednodenního kurzu se podíváme na to, jak placené kampaně pro Facebook a Instagram vytvářet od naprostých základů po pokročilejší funkce. Nebudu nikoho z vás nutit pamatovat si zkratky typu PPC, UTM, CPM, CPC a podobně, ale naučím vás, jak vytvořit beze strachu kvalitní reklamu, která bude fungovat.

Pro koho je kurz určen

Pro všechny, kteří již mají zkušenosti s prací na Facebooku nebo Instagramu, a chtějí se dopodrobna seznámit s možnostmi placené propagace. Zajímají je možnosti, tipy a triky, rozpočty či cílení. Ideální pro ty, kteří placenou reklamu nikdy nedělali, či mírně pokročilé, kteří už kampaně zkoušeli, ale nebyli si jistí výsledkem. I pokročilí uživatelé ale určitě uvítají tipy a triky a sdílení know-how.

Tento kurz je zaměřen čistě na placené kampaně pro Facebook a Instagram - pokud vás zajímá, jak tyto sociální sítě fungují, jak na nich získávat fanoušky a vytvářet pro ně efektivní a úspěčný obsah, mám pro vás vypsané samostatné kurzy:

Marketing na Facebooku
Marketing na Instagramu

Obsah kurzu:

  • úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie) 
  • nastavení reklamního účtu
  • vytvoření jednoduchých reklam v rámci FB stránky
  • kampaň a její možnosti
  • cílení podle zájmů, demografie a chování 
  • rozhodování o rozpočtu 
  • vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění) 
  • úpravy a analytika ve správci reklam
  • business manager vs správce reklam
  • cílení reklamy na návštěvníky webových stránek či konkrétní e-mailové adresy (retargeting)
  • pokročilé techniky, tipy a triky
  • spousta prostoru pro dotazy 

Doprovodné fotky

  • 3qqj1j3eqyy-skoleni-01.jpg
  • 2xlzdccsoql-skoleni-03.jpg
  • 96dfhwcf4ik-skoleni-02.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.