Úspěšná reklama na Facebooku a Instagramu

6ttv8dq1lt5-mg-2944ctverec.png

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. S koncem června 2019 mám za sebou 566 firemních či veřejných seminářů pro 6669 spokojených posluchačů.  Živím se jako konzultantka v oboru sociálních médií. Nabízím Více o lektorovi »

6ttv8dq1lt5-mg-2944ctverec.png

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. S koncem června 2019 mám za sebou 566 firemních či veřejných seminářů pro 6669 spokojených posluchačů.  Živím se jako konzultantka v oboru sociálních médií. Nabízím Více o lektorovi »

61673lu1s7w-1239130-screenshot-8b.jpg
Pracovna ŽENY s.r.o., Karlínské náměstí 6, Praha (mapa)

Termín je dostatečně naplněn – kurz proběhne, hurá!

Zbývají už jen 4 místa

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 177 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Už nejsi na Facebooku či Instagramu žádným začátečníkem. Víš, jak se vytváří zajímavý obsah. Sociální sítě Tě baví. Víš, jak fungují algoritmy a jak vytvářet takový obsah, který funguje. Pokud ne, doporučuji můj celodenní kurz Facebook - firemní stránky efektivně, který zahrnuje i tento seminář či půldenní samostatně stojící kurz o Instagramu.  

Možná spravuješ jeden či více firemních profilů. A víš, že placené kampaně rozhodně stojí za zvážení. Nevíš ale, jak na ně, případně chceš vědět víc. Chceš vědět, jak se dělají úspěšné a efektivní reklamy. 

Na základě mnoha ohlasů a žádostí jsem se rozhodla vypsat samostatný kurz FB a IG reklamy, kde se placené propagaci na této sociální sítí podíváme na zoubek více do hloubky. Během tří hodin nebudu účastníky nutit pamatovat si zkratky typu PPC, UTM, CPM, CPC a podobně, ale naučím je, jak vytvořit beze strachu kvalitní reklamu, která bude fungovat.

Pro koho je kurz určen

Pro všechny, kteří již mají zkušenosti s prací na Facebooku nebo Instagramu, a chtějí se dopodrobna seznámit s možnostmi placené propagace. Zajímají je možnosti, tipy a triky, rozpočty či cílení. Ideální pro ty, kteří placenou reklamu nikdy nedělali, či mírně pokročilé, kteří už kampaně zkoušeli, ale nebyli si jistí výsledkem. I pokročilí uživatelé ale určitě uvítají tipy a triky a sdílení know-how.

Obsah kurzu:

  • úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie) 
  • nastavení reklamního účtu
  • vytvoření jednoduchých reklam v rámci FB stránky
  • kampaň a její možnosti
  • cílení podle zájmů, demografie a chování 
  • rozhodování o rozpočtu 
  • vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění) 
  • úpravy a analytika ve správci reklam
  • business manager vs správce reklam
  • cílení reklamy na návštěvníky webových stránek či konkrétní e-mailové adresy (retargeting)
  • pokročilé techniky, tipy a triky
  • spousta prostoru pro dotazy 

Víš, že Eliška vede také tyto kurzy?

Víš, že Eliška vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 7208300-eliska-255.jpg
  • 8385940-eliska-354.jpg
  • 1101110-eliska-180.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.