Optimalizace Amazon účtu
Gabriela Bernatová
Mnoho let jsem aktivní prodejcem na Amazonu. Nejen, že se Amazon stal mým koníčkem, ale poskytuji poradenství firmám i jednotlivcům v rámci jejich podnikajícím Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Co je potřeba vědět před zahájením kurzu/konzultace?
V případě kurzu u Vás na firmě ( Praha a blízké okolí) mi prosím nachystejte heslo na wifi a najděme klidné místo u vás ve firmě. Budeme se potřebovat hlavně soustředit :-).
V případě kurzu v mé kanceláři (pro firmy mimopražské):
Včas vyplnit přihlášku, notebook, svačinu si brát nemusíte...zajistím pro Vás občerstvení i oběd.
V obou případech přístup do administrace Amazon Seller Central, nebo Vendor pro přípravu na kurz.
Nebojte, vaše data jsou u mě v bezpečí a pro jistotu podepíšeme "mlčenlivost".
V ceně:
7 hodin intenzivního školení, nápadů a praktických rad.
Další zajímavé kurzy
Co kvete u vás za humny? Je to kudlibabka nebo divoký česnek? Botanický kurz pro začátečníky
České Budějovice ,
Team work
Webinář - online ,
Nauč masírovat sám sebe
Jak přijmout, že mě druzí nerespektují
Výroba šperků (2 techniky) - začátečníci
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Základy indického vaření aneb zdravotní aspekty indického stravování
Ostrava ,
Jak vymýšlet nápady
Citlivý řez ovocných stromů, pouze teorie
Bystřice ,
Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Plzeň ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den, mám dotaz jestli má smysl absolvovat toto školení, když neumíme mluvit anglicky ( pouze základy). Účet na amazonu založen máme, produkty jsme již prodávali nicméně dělala nám to firma ne moc úspěšně (momentálně máme účet pozastaven).
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětDěkuji moc za info.
Pěkný den,
Lucie Chovancová
@Lucie Chovancová Lucie děkuji za dotaz.
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětProtože nevím na jakém trhu a co prodáváte, ale předpokládám usa nebo uk ( zmínka o angličtině)..zde je odpověď.
Právě pro Vás je kurz určen. Navrhuji, že zkontrolujeme nastavení po původním správci, popisky produktů, které doplníme o maximum informací tak, aby zákazník neměl důvod se dále ptát. Následně si projdeme celý proces prodeje a připravím Vám fráze, které můžete používat v případě jednotlivých kroků objednávky, expedice, nebo pro dotazy, které se Vám historicky od zákazníků opakovaly.
Gabriela.