Lepší služby. Zjistěte, co skutečně potřebují vaši zákazníci

9dbo6eyey2lmcte-untitled-design-4.jpeg

Tereza Kosnarová

Jmenuji se Tereza a více než 15 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách Více o lektorovi »

310lcyrmrid-shop-2607121-1920.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Někdy máte dobré a někdy horší recenze? Všechny Vaše úspěchy i neúspěchy jsou přímo úměrné tomu, jak dobře znáte své zákazníky. 

Vezměte si papír a tužku a zkuste si nakreslit svého typického zákazníka. Myslím to vážně, běžte :)

Jak byste ho popsali? Jak je starý? Kde pracuje? Proč má rád právě Vaši službu? Co o Vás říká, když Vás někomu doporučuje? A dělá to vůbec? Proč se k Vám vrací? Proč naopak ne? Kdy naposledy jste s ním mluvili? Kdy naposledy Vám dával zpětnou vazbu, se kterou jste následně pracovali? 

Pokud znáte své zákazníky pak víte, na jaké problémy naráží a co potřebují. Službu, kterou jim poskytujete, jste pak schopni upravit na míru jejich potřebám. Nebudete střílet naslepo a zkoušet, co může fungovat. Jednoduše to budete vědět. 

Co se na kurzu naučíte?

✅ Popsat Vašeho zákazníka, jeho potřeby a přání, obavy a očekávání.

✅ Otestovat web či jinou on-line i off-line komunikaci. 

✅ Zmapovat jeho zkušenost s Vaší službou a odhalit i ty nejmenší problémy, na které naráží.

✅ Tři kreativní metody, jak odstraňovat odhalené problémy a jak přinášet inovace do Vašeho podnikání.

 

Pro koho je kurz vhodný?

Pracujete s lidmi nebo pro lidi? Poskytujete nějakou službu? Máte vlastní produkt? Překládáte, školíte, ilustrujete, máte jógové studio, vyrábíte fotoalba, prodáváte nábytek? Pokud cítíte, že by vám hlubší znalost preferencí a potřeb vašich zákazníků pomohla poskytovat lepší služby, pak je kurz přesně pro vás. 

 

Program kurzu

📌 Jak vypadá Váš typický zákazník?

Co ho odlišuje od jiných lidí? Proč nakupuje právě u Vás? Jaká jsou jeho očekávání? Co dalšího byste o něm měli vědět? A kolik zcela odlišných typů zákazníků vlastně máte? První část kurzu věnujeme vytváření popisu potřeb, preferencí, zkušeností a přání vašeho typického zákazníka. 

 

📌 Vaše služba není jenom web!

V průběhu druhé části budeme mapovat celou cestu vašeho zákazníka a odhalovat překážky, na které při využívání Vaší služby naráží. Naučíte se, jak otestovat vaše nápady, web, on-line či off-line komunikaci. 

 

📌 Kreativní metody pro odstraňování odhalených problémů

Naučíte se pracovat se třemi metodami, díky kterým budete schopni na zjištěné problémy reagovat inovací Vaší služby. 

 

Kdo kurz vede?

Jmenuji se Tereza a více než 15 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v komerčním sektoru. Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. Ráda pomůžu zlepšit i Vaši službu!

 

💎 Linkedin

💎 www.UXworkshopy.cz

💎 www.terezakosnarova.cz

 

Doprovodné fotky

  • 3qx9jcdly4f-dscf8924.jpg
  • 4qtxdiu8hib-dscf8776.jpg
  • 125gyuv6ebn-dscf7416.jpg
  • 1xzoczi4nbb-dscf8776.jpg
  • 59791yl7x18-dscf8924.jpg
  • 8940sorenhf-dscf7416.jpg
  • 8zt6brkuhlc-dscf7429.jpg
  • 4k34dh2o0j1-dscf7491.jpg
  • 89g4acjpcsg-dscf7451.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.