Jak vytvořit efektivní reklamu

9ob7eeq2yvu-jv.jpg

Jiří Vávra

Přes 10 let se pohybuji v oblasti médií, marketingu a videoprodukce. Mám zkušenosti z České televize a Českého rozhlasu, podílel jsem se na desítkách dokumentárních filmů, reklamních spotů a videoklipů a mezitím jsem si Více o lektorovi »

9ob7eeq2yvu-jv.jpg

Jiří Vávra

Přes 10 let se pohybuji v oblasti médií, marketingu a videoprodukce. Mám zkušenosti z České televize a Českého rozhlasu, podílel jsem se na desítkách dokumentárních filmů, reklamních spotů a videoklipů a mezitím jsem si Více o lektorovi »

2kd1uvevb3i-284561-54-news-hub-230627-656x500.jpg
bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Jak vytvářet obsah pro digitální prostředí, aby zaujal zákazníka, získal si jeho pozornost, předal mu správnou message, prodal produkt nebo službu a zároveň budoval značku? Fungující reklama totiž není dílem náhody nebo štěstí. Nestačí mít jen sexy nápad. Není o hezky natočeném videu, pěkné fotce. Naopak, schopnost vytvořit efektivní reklamu je profese, která vyžaduje soubor komplexních znalostí a metodik, které jsou základem pro její úspěšnou exekuci. 

Cílem kurzu je získat nejen teoretické znalosti metodik této profese, ale současně si je vyzkoušet v praxi.  Účastník bude analyzovat aktuální reklamy (texty, fotky videa na sociálních sítích i mimo ně), vytvářet vlastní návrhy pro známe brandy (včetně jejich výroby), prezentovat je ostatním, získávat kolektivní feedback a na závěr otestuje čerstvě nabyté zkušenosti při tvorbě vlastní kampaně. Osahá si copywriting, storyteling, tvorbu psychologických profilů nebo práci s kontextem a trendy. Bude umět přizpůsobit obsah různým kretivním formátům, využít výhody informačních kanálů a sociálních sítí a definovat tu nejefektivnější cestu k oslovení zákazníka. 

To vše pod vedením zkušeného kreativce, který několik let vedl kreativní tým jedné z největších českých digitálních agentur a vytvářel obsah pro značky jako Staropramen, Nivea, Škoda, Auto, Pepsi, Captain Morgan, Lipton, Lukana a mnoho dalších. 

Kurz je vhodný pro všechny, kteří tvoří nebo chtějí tvořit obsah nejen pro sociální sítě firem a značek, ale i pro kreativce, kteří hledají inspiraci a chtějí rozšířit své znalosti a zkušenosti.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.