80gf6a7p5x0ge07-46451734-2238716999708309-7119313540464246784-o.jpg

Jirka Vávra

Na Naučmese od 3. 4. 2019.

Dobrý den, 

těší mě, že jste mi věnovali pozornost. Na řádcích níže jsem se snažil popsat, proč byste mi měli věřit, že jsem schopen vám něco předat :) 

Mějte se pěkně, 

Jirka Vávra

---

Přes 12 let se pohybuji v oblasti médií, marketingu a videoprodukce. Mám zkušenosti z České televize a Českého rozhlasu, podílel jsem se na desítkách dokumentárních filmů, reklamních spotů a videoklipů, včetně vlastního pořadu Tělo plné štěstí na Stream.cz a podcastu Rváči s osudem.

Jako marketér jsem tvořil a tvořím komunikační strategie pro přední značky jako Nivea, Pepsi, Staropramen, Škoda Auto, Božkov, Lipton, Captain Morgan, Lukana, Mattoni a další.   

Aktuálně vedu tým Deloitte Next, který pomáhá týmům, firmám a korporacím budovat/ inovovat business, interní strategie a mechanismy a soustředí se na inovace všeho druhu.

---

V rámci vzdělávání mám zkušenosti s předáváním znalostí ve firemním prostředí, kde mezi mé klienty patří např. Česká Spořitelna, Globus nebo Deloitte. A v poslední době jsem předával zkušenosti v tématech "Jak organizovat a vést online workshopy" nebo "Jak školit online", kdy průměrné hodnocení všech kurzů je 8.9 z 10.

Vědomě se snažím nedělat klasické webináře, ale chci v rámci online workshopů interaktivně zapojit všechny účastníky, aby si znalosti vyzkoušeli i v praxi. 

Již uskutečněné kurzy:

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.