Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat

Dominik Formánek
Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, Více o lektorovi »

Kurz je individuální
Kurz již navštívilo 76 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Poznámka k termínu
Kurz vypisuji po několika letech. Obohatil jsem jej o to, co aktuálně funguje a vyhodil jsem z kurzu mnoho základních věcí. Místo kurzu je dostupné autobusem na zastávce Xaverov a není hned na metru. Pokud je to moc velké odříkání, tak zůstaňte doma.
Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
Kompletní návod na e-mainilng pro ty, co nemají moc času.
Aktualizace kurzu v červenci 2023
Posílání e-mailingů je jednou z nejlevnějších cest, jak získat objednávky. Je to cesta velmi podceňovaná a slýcháváme o ni řadu mýtů. Mnoho e-shopů odesílá emaily, které příjemce otravují, přitom je tak snadné posílat e-maily, které budou chtít příjemci číst.
Jaký je rozdíl mezi e-mailingem a e-mailovým newsletterem?
Naučíte se podívat do hlavy vašich zákazníků a pochopit, co jim napsat, aby nakupovali. Naučíte se vytvářet e-maily, které vaši zákazníci budou s chutí otevírat a reagovat na ně.
Jsou e-shopy, kterým e-mailing přinese 20-25% objednávek v měsíci. Ukážu vám, jak fungují e-mailingy např. Alze. Jak jinak ještě můžete využívat e-mailové kontakty pro marketing.
Tento kurz je pro:
- Obchodníky a e-shopy, které ještě nezačali posílat e-mailing a nemají žádné kontakty a chtějí z e-mailingu získávat objednávky.
- Obchodníky a e-shopy, které ještě nezačali posílat e-mailing a mají nasbíráno mnoho kontaktů, které ještě nikdy nepoužili, a chtějí s nimi začít pracovat.
- Obchodníky a e-shopy, které již posílají e-mailing, ale nepřináší jim očekávané výsledky.
- Obchodníky a e-shopy, které vědí, že výsledky stojí na opakovaných drobných úkolech.
- Obchodníky a e-shopy, které jsou aktivní na sociálních sítích, ale e-mailing zatím ignorovali.
Tento kurz NENÍ pro:
- Obchodníky a e-shopy, kteří nevěří na e-mailing a myslí si, že e-mail je mrtvé médium.
- Obchodníky a e-shopy, kteří se bojí se svými zákazníky komunikovat.
- Obchodníky a e-shopy, kteří si koupili databázi kontaktů a teď z ní chtějí kontakty oslovit.
- Obchodníky a e-shopy, kteří si myslí, že jeden odeslaný e-mail jim přinese tunu peněz a štěstí a do smrti pak nebudou muset pracovat.
Co si odnesete?
- praktický postup, který Vás bude provázet každým e-mailingem
- jak reaktivovat neaktivní seznam nebo příjemce
- jak posílat e-mailing tak, abyste se vyhnuli složce pro Hromadné e-maily
- jakou frekvencí posílat e-mailing
- kdy je nejlepší posílat e-mailing
- návod, kde získávat témata pro e-mailing
- návod, jak vytvořit e-mailing během 30 minut
- porozumění, proč budete chtít dělat víc e-mailing než sociální sítě a jak jej se sítěmi propojit
- jak rozvíjet vztah a důvěru mezi Vámi a Vašimi kontakty
- jak zlepšit výsledky e-mailingu, pokud nějaký právě rozesíláte
- kostru e-mailingu, která je ušitá přímo vám na míru
- návod na vytváření účinných předmětů zpráv, které donutí příjemce zprávu otevřít
- a mnoho dalšího
Co vás nebudu učit:
- jaký e-mailový nástroj je nejlepší
- jak ovládat e-mailingové nástroje
- jak vytvářet "krásné" grafické e-maily plné obrázků, které mají téměř nulovou interakci s příjemci
- korporátní e-mailingy, které si hezky vypadají, ale nikoho nezajímají
- jak nezákonně používat koupené a nebo pokoutně získané e-mailové seznamy příjemců
100% garance spokojenosti
Pokud nebudete spokojeni s obsahem kurzu, projevem lektora nebo čímkoliv jiným, vrácením vám peníze zpět bez otázek a otálení. O vrácení peněz můžete požádat do 30 dnů od konání kurzu.
Klikněte na Přihlas se a brzo se uvidíme! Těším se na Vás!
Víš, že Dominik vede také tyto kurzy?
Další zajímavé kurzy

Jak připravit kurz na Naučmese.cz

Vytvářejte stránky ve WordPressu
Brno ,

SEO - Analýza klíčových slov
Webinář - online ,

Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu

Jak na investování
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Řezba z kosti
Praha ,

Smysluplné rozhovory
Olomouc ,

Kváskový chléb poctivě a s láskou
Brno ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,

Automatizujte testování jednoduše
Praha ,
Kurz byl pro mě velice přínosný a jsem ráda, že jsem se ho mohla účastnit. Odnesla jsem si z něj užitečné rady a nápady, jak zlepšit náš emailing.
Spousta podnětů, ucelené pojednání o mail marketingu.
Tento kurz je přínosem v obecné úrovni znalostí daného oboru
Pokud potřebujete zlepšit vědomosti o mailingu a chcete je využít v praxy, doporučuji.
Kurz opravdu jenom pro zacatecniky, zadne pokrocile pristupy nebo technologie neprobrany, v kurzu se resi banality a jeho obsah by se vesel do 2× nebo 3× kratsiho casu.
inspirativní, poučný, v jednoduchosti je síla, změna optiky pohledu na zákazníka, příjemné prostředí
Splnil má veškerá očekávání = úvod do problematiky, včetně podrobného návodu "jak správně k emaillingu přistupovat". Vše podloženo zkušenostmi a reálnými výsledky. Doporučuji!
Zajímavý kurz, nejenom suchý výklad, ale dialog mezi lektorem a posluchači.
Vhodný spíše pro menší a začínající firmy.
Je spousta kurzů, kde se jen pasivně poslouchá.
U Dominika to takto neni.
Snaží se zapojovat účastníky do diskuze.
Dozvěděl jsem se opět nějaké ty špeky, jak už to u Dominika bývá :)
spoustu věcí jsem si z kurzu vzal
Kurz byl pro mě velmi zajímavý. Protože jsem dosud žádný emailing nedělala :-(, odnesla jsem si z kurzu plno informací. Dominik kurz i odlehčoval, nechyběly vtipné hlášky, byla příjemná atmosféra. Doporučuji.
Splnil očekávání. Některé věci jsem sice tušil a byly mi potvrzeny, ale spousty informací pro mě byly úplně nové. Velmi přínosný byl praktický nácvik psaní pokusného emailu a jeho korekce zkušeným lektorem.
Kurz je super, rozhodně ho doporučuji těm, kteří si myslí, že jinak než s html emailingem to nebude fungovat.
V základním kurzu emailingu Dominik vysvětluje principy fungování mailingu, proč je důležitý a jak s ním začít. Na kurzu se mj. dozvíte, že je jedno, jestli máte databázi 10 nebo 10 tisíc kontaktů, mailing je pro Vás vždy důležitý MKT nástroj. Mailing používáme poměrně sofistikovaně, přesto jsme společně na kurzu odhalili některé nedostatky.
Emailingem se nechci zabývat, na kurz jsem šel, protože mě zajímala "rétorika" používaná při emailingu. V tomto směru kurz předčil má očekávání.
Pro mne užitečný, protože můžu vynechat nekteré slepé cesty.
Taktéž dobrý, 2. část byla trošku dynamičtější, takže fajn.
Kurz byl dobře veden a dozvěděl jsem se spoustu nových informací. Navíc se mi líbila možnost vytvořit přímo na kurzu email pro potenciálního zákazníka.
Kurz je primárně určen pro e-shopaře,což není můj obor, ale i tak jsem pro svou práci získala mnoho nových nápadů a ujasnila si, jak bych chtěla emailing dělat.
Řekla bych, že by osvěžující. Zajímavý pohled na to, jak maily psát a v jakém formátu. Rozhodně doporučuji všem začátečníkům v marketingu a majitelům eshopů (i těm pokročilým :)
Přínosný, vyvrátil mé mýty o emailingu a donutil mě přemýšlet o jiných způsobech a formách zasílání emailingu, než které používám.
Odnesla jsem si přesně to, co jsem potřebovala - "špeky ze zákulisí emailingu". E-mailing dělám pravidelně, takže jsem potřebovala věci pokročilejšího charakteru, což se mi dostalo. Domnívám se, že i úplný nováček zde najde to, co potřebuje, a na co jiné obdobné kurzy, školení, semináře apod. neupozorní s dostatečným důrazem. Není to ani tak o tom, jaký nástroj používat, jak se v něm orientovat, ale jak psát e-mail a jak dělat e-mailing.
Skvělý kurz...dá se říct, že mi otevřel oči a naučil mnoha novým věcem a jinému přístupu. Není to jen o tom emailing, je to i o životě a stylu jednání s lidma, k přístupu k nim. Tenhle kurz rozhodně doporučuju každému a ne jenom tomu, kdo se chce dovědět něco o emailingu.
Moc díky.
Kurz předčil moje očekávání, změnil jsem pohled na emailing, jako takový.
Tomáš
Super kurz pro ty, kteří (seřazeno dle ugentnosti návštěvy kurzu):
- nepoužívají emailing a nemyslí si, že by měli začít
- nepoužívají emailing a nejsou si jisti, jak nejlíp začít
- používají emailing nahodile nebo s nízkou odezvou
- používají emailing jen k inzerování slev a nového zboží
- používají emailing efektivně a myslí si, že už vědí všechno
Dynamické i záživné shrnutí kladů i záporů e-mailingu, jak s ním začít a zatočit :) Konečně mám na čem stavět, takže teď už mi vážně nic nebrání v tom všechny ty výhody e-mailingu využívat. A pokud si myslíte, že "na to nejste", nechte se vyvést z omylu .) Po tomhle kurzu vaše marketingové ego zas o kousek povyroste :)
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Dobrý den,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětpracuji v B2B sektoru - konzultantská firma. Ráda bych se však naučila efektivně mailing využívat. Je kurz vhodný nejen pro e-shopy?
Děkuji a přeji hezký den,
Adéla Sedláčková
@Adéla Sedláčková Dobrý den, Adélo,
Zrušit odpovědět na tento komentář Odpovědětkurz je vhodný pro B2C i B2B, pro online i offline business. Principy fungují všude stejně. Dotkneme se i copywritingu a ten se nachází v každé propagaci. Emailing je jen oblíbená forma komunikace a propagace. Věřím, že budete nadšená.
Dominik Formánek