Jak se naučím vařit zdravě i bez masa

4pk1g8sf7ij-martina-sarova-i.jpg

Martina Šárová

Vítám Tě! Vše, co dělám najdeš na mém webu: https://www.tancitjistmilovat.cz/ Pomáhám lidem nalézt cestu k pravdě a radosti v dnešní instantní době plné zavádějících informací. Všude se píše co máme jíst, jak máme věci Více o lektorovi »

8qeziawd8ec-752rg0xyirs-martina-sarova-1-2.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 18 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Zvu vás na interaktivní výukový a praktický kurz vaření, na kterém se stanete SAMI SOBĚ VÝŽIVOVÝM PORADCEM.
Naučíte se 100% orientaci v potravinách a jejich přípravě!

V tomto kurzu postavíte pevný základ vaření zdravého jídla. Za naše zdraví zodpovída především naše strava. A tu se zde budeme učit připravovat.

Získáte všechny informace, které potřebujete k tomu, aby jste mohli jíst bez výčitek a zbytečného přemýšlení o přípravě jídelníčku, co jíst, kdy to jíst a jak jídlo správně kombinovat. V tomto interaktivním kurzu vám předám všechny informace, které jsem ve své 11 praxi ve fitness, cvičení a zdravém životním stylu pečlivě přelouskala, vyzkoušela, ověřila si, dlouhodobě používala, měnila a vylepšovala.

Časová náročnost kurzu je 3,5 hodiny.

V ceně kurzu je zahrnuto:

  • pitný režim
  • čaj, voda
  • červené víno
  • ochutnávka všech uvařených jídel
  • společnost skvělých lidí
  • tři hodiny zážitků, zábavy a legrace
  • Své místo na kurzu si včas rezervujte

Jak bude kurz probíhat?

Ve zdravém jídelníčku s tímto kurzem je možné počítat s minimalismem. Naučíte se jít cestou jednoduchosti, přírody, barev, pohody a luxusně jednoduché přípravy jídel od prazákladů, za použití smyslu lidské výživy. Neznamená to ale, že na talíři toho ochutnáme málo. Spíše naopak. Bude toho mnoho. Proto před kurzem doporučuji nejíst 2 - 3 hodinky, ale klidně od oběda. Ten doporučuji jíst mezi 12 - 1 hod. 

Budeme ochutnávat, čichat, vonět, kombinovat, poznávat a vařit základní skladbu stravy z obilovin, luštěnin, zeleniny a rostlinného masa. Použijeme superpotraviny, které lidské tělo léčí, jako je například Miso pasta, nebo odkyselují, jako je Ume ocet.

Co se v kurzu naučíte?

  • Naučíte se základy kombinací potravin které zharmonizují váš jídelníček
  • Naučíte se ale hlavně kombinovat různé druhy obilovin, luštěnin a zeleniny
  • Pochopíte nekonečné možnosti kombinací obilovin, luštěnin, rostlinného masa a dušené i syrové zeleniny
  • Ochutnáte mnoho variant a budete se učit jednotlivé složky potravin přímo v kurzu
  • Budete umět vyjmenovat více než 3 druhy obilovin
  • Dozvíte se, jaká strava si přípravou zachová nejvíce minerálů a jak minerály ve stravě můžete navýšit
  • Naučíte se, jak posilovat tělo zevnitř a své buňky chránit jídlem před stárnutím za
  • použití enzymů v super salátech ze zeleniny
  • Co vám tento kurz přinese do života?

Naučíte se poznat a objevit jednoduché typy superpotravin, které tělu prospívají a i při vaření si zachovávají potřebné živiny
Na tomto kurzu se naučíte kouzlit s jídlem, a pochopíte, že zdravé vaření není vůbec složité, ani zdlouhavé.
V tomto vzdělávacím kurzu se naučíte vytvořit nekonečnou škálu omáček a polévek a také vykoumáte kombinace různých barev i chutí.
Naučíte se přípravu nutričně bohatých a léčivých jídel, které jsou uvařeny ze 100% rostlinných ingrediencí.
Takto uvařená jídla pro vás budou vhodnou variantou pro snídaně, svačiny, oběd i večeři.
Z čeho budeme vařit?

obiloviny (jáhly, pohanka, rýže, ovesné vločky)
luštěniny (čočka tmavá, čočka červená, bílé fazole, cizrna)
zelenina (ředkev daikon, květák, ledový salát, ředkvičky, mrkev, celer, petržel, rukola, mungo výhonky, kedlubna, okurka, černá ředkev)
Miso, Sojová omáčka Tamari, Ume ocet, Himalájská sůl, mořské řasy, Koriandr, Petržel, jarní cibulka
Tofu, Robi maso, Saitan
Co se naučíte?

  • K základu polévky používat pastu MISO, která je prospěšná díky svým vlastnostem v mnoha ohledech a skvěle podporuje lidské zdraví.
  • vytvářet zeleninový základ pro vaření polévek a omáček
  • luštěninový základ pro využití jako přílohy, nebo k zahuštění polévek, nebo omáček
  • kombinovat obiloviny, luštěniny a vhodnou zeleninu
  • používat mořskou řasu pro zvýšení minerálů v jídle
  • připravovat, marinovat a nakládat rostlinné "maso"
  • uvařit si čočkový základ
  • používat čistou himalájskou sůl
  • používat zdravou Sojovou omáčku Tamari
  • používat Ume ocet - léčivý ocet
  • klíčit fazole mungo
  • namáčet semínka a ořechy a zvýšit tak podíl aminokyselin, živin a enzymů
  • připravovat zeleninové saláty pro vaše optimální trávení
  •  

  •  Co si z kurzu odnesete?

E-book "Jak si udržet pevné zdraví" ZDARMA
E-book "Recepty" ZDARMA (PŮVODNÍ CENA 250,- Kč)
E-book "Jídlem k dobrému zdraví" ZDARMA (PŮVODNÍ CENA 500,- Kč)

Tak, a to je ke kurzu asi tak všechno a já se už moc těším!!!

Věříš, že i kurz vaření může být super zábavný a zažiješ taky hodně zábavy? Přijď a uvidíš!

Své místo na kurzu si včas rezervuj.

 

Doprovodné fotky

  • 20150312-181158-P1110136.JPG
  • 20150312-181159-P1110130.JPG
  • 20150312-181159-P1110132.JPG
  • 20150312-181539-20150221_172351.jpg
  • 20151005-150956-kaše orgasmus.jpg
  • 20151005-150957-omeleta.jpg
  • 20151005-151137-rajčatová polévka.jpg
  • 20151005-151137-10421495_10153110811713316_6431611202745391364_n.jpg
  • 20151005-151137-snídaně.jpg
  • 5sw0312on30-p1220302.jpg
  • 5010d3b5a22-p1220191.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.