Jak přemýšlet o videu? Individuální kurz

6yohtbm5o5jfnqu-1ddnraypltub9h6-20191116-155711.jpg

Amálie Kovářová

Má za sebou několik krátkých filmů, celou řadu reklam a komiksovou knihu o TGM. Vystudovala režii na FAMO v Písku. Natáčení ji prostě baví. Více najdete na Více o lektorovi »

6yohtbm5o5jfnqu-1ddnraypltub9h6-20191116-155711.jpg

Amálie Kovářová

Má za sebou několik krátkých filmů, celou řadu reklam a komiksovou knihu o TGM. Vystudovala režii na FAMO v Písku. Natáčení ji prostě baví. Více najdete na Více o lektorovi »

881gf45oo0otomc-jak-premyslet-o-videu-7.jpg
bude upřesněno, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Poznámka k termínu

zaváděcí cena

"To se spraví v postpro." ... "Z toho se vystřiháte, ne?!" ... "Nám to stačí natočit na foťák – když tak vám půjčíme i náš."

Tak s tímhle se jako filmař setkávám dost často, a právě proto jsem se rozhodla uspořádat tenhle workshop. Cílem je přiblížit lidem v marketingu a obchodu svět filmařů – prostě prolomit ledy, abychom si víc rozuměli, a vysvětlit, že se to v postprodukci sice spravit dá, ale bude to stát randál, a proč.

Tenhle workshop je ideálním pro všechny, kteří by rádi využívali videa k propagaci, ale nemají představu o cenách, o rozdílech v kvalitě a vůbec ani o tom, jak vlastně správně video zadat. 

Proč vůbec video potřebujete? Co vám může přinést? Tady pár faktů o videích:

  • 94 % e-populace používá youtube.
  • Příspěvky na sociálních sítích s videem mají o 48 % více zhlédnutí.
  • V průměru tráví lidé 2,6 x více času na stránkách s videem než bez něj.
  • Přidání videa do emailů může zvýšit míru prokliku až o 300 %.
  • Facebook předpokládá, že do roku 2021 budou na jeho platformě převážně videa.
  • Více najdete zde: https://biteable.com/blog/tips/video-marketing-statistics/.


Videí je všude plno a bude jich víc, jak v konkurenci uspět?

Základem je totiž stejně jako u veškeré marketingové komunikace zodpovědět základní 4 otázky: 

CO? Co vlastně chci propagovat? Má to být moje značka? Má to být nějaký produkt? 

PROČ? Proč se chci prezentovat? Ke komu se má video dostat? Co tím chci získat?

JAK? Jak zapůsobit na moji cílovou skupinu? Jaký nápad zvolit, abych je zaujal/a? Jakou formu videa zvolit?

KDE? Kde video budu propagovat? Kde všude ho můžu pustit? Kam ho chci primárně umístit?

V kurzu na všechny tyto otázky odpovíme a zároveň společně budeme hledat cesty, jak přemýšlet právě o vašem produktu/projektu a jakou strategii pro něj zvolit. 

 Co vás na kurzu čeká?

  • Porovnáme rozdíly v kvalitě videa a definujeme, co pro nás ten rozdíl znamená.
  • Dozvíte se, kolik co přibližně stojí a proč 😊
  • Rozebereme úspěšné reklamy a definujeme si, proč se nám líbí a proč na nás působí.
  • Naučím vás, jak přijít na nápad, jak napsat námět a jak zvolit správné zpracování
  • Rozhodujících je prvních 6 vteřin videa – vysvětlím vám proč a poradím vám, jak si získat diváka.
  • Na konkrétním produktu si vyzkoušíme, jak o videu přemýšlet a jak ho správně zadat.

Budu se na vás těšit!

P. S.: Nepotřebujete nic víc než tužku a papír nebo notebook.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.