Jak na reklamní bannery pro e-shop nebo web
Ľubomír Takáč
Som kreatívny dobrodruh, ryba v mori online sveta :) Už niekoľko rokov sa plavím na vlnách trendov grafický designer, webdesigner, a webový konzultant. Na tejto Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Řešíte online reklamu pro Váš e-shop, produkt, nebo web? Potřebujete reklamní bannery pro Google Ads, Sklik nebo Facebook? A troufli byste si je dělat taky sami? Proč ne. Kdo jiný zná váš produkt a cíle propagace tak dobře?
Navíc to zvládne každý! Získejte během 90 minutového workshopu praktické informace a návod na to, jak si krok za krokem vytvořit vlastní sadu bannerů pro vaši online propagaci. Projdeme si společně, co všechno má být na efektivním a prodejním banneru tak, aby to zákazníka zaujalo. Ukážeme si, co všechno na efektivním prodejním banneru musí být, aby to zákazníka zaujalo, a naopak si řekneme, co Vaši reklamu zaručeně potopí.
V zkratce:
Odneseš si praktický návod, kde a jak navrhnout sadu bannerů pro efektivní online propagaci. Od teorie, obsahu, až po marketingový a grafický základ. K tomu budeme využívat moderní a rychlé způsoby, které jsou dnes zcela zdarma dostupné :)
Co přinést s sebou
- Vlastní notebook s výdrží baterie alespoň na 45 minut
- Zápal pro učení a prostor pro nové informace a získané dovednosti
- Pozitivní přístup pro přátelskou atmosféru. Budeme si tykat.
- Je dobré mít připravený a vytvořený účet na online nástroji Canva. Případně projdeme na úvodu Workshopu.
- Nápad nebo záměr pro jaký produkt nebo propagaci bude vaší reklamní kampaň cílit.
Pro koho je workshop určen?
- Pro všechny, kteří si chtějí vytvářet vlastní bannery
- Pro každého, kdo se chce vzdělávat v oblasti online propagace a rozšířit si obzor ve svém online vzdělání
- Pro ty, kteří nechtějí platit za jednoduché grafické služby, které mohou zvládnout sami
Co společně probereme?
I za takovým malým bannerem se skrývá věda a umění. Máte totiž jen pár vteřin aby váš banner zaujal a přitáhl pozornost zákazníka. Jak na to? Dozvíte se:
Co si připravit před tvorbou banneru?
- Jaké texty napsat na reklamní banner?
- Jaké obrázky nebo fotky použít?
- Jaký poznat a použít tón komunikace v reklamě a banneru?
- Jak si stanovit jasný záměr tak aby banner upoutal?
Psychologie reklamy a členění banneru
- Co je to výzva k akci a jak na emoce zákazníka?
- Kolik prvků na banner umístit aby byl efektivní a ne přeplácaný?
- Jak na jednoduchý grafický design na různých rozměrech bannerů?
Praktický návod
- Jak připravit podklady
- Jak vytvořit první univerzální banner v Canvě (nástroj pro online tvorbu grafických podkladů)
- Jak na export bannerů
- Jak na optimalizaci velikosti
- BONUS na konec :)
Co si z workshopu odneseš domů?
- Budeš tvořit vlastní reklamní bannery - moderní, efektivní. Takové, co osloví, prezentují značku, vyvolávají emoce u zákazníka.
- Získáš praktické návody plynoucí z několikaletého know-how, které jsem se naučil jako profesionální webdesigner
- K workshopu dostaneš podklady a infografiku plnou užitečných a doplňujících informací Jak si svůj banner udělat.
Jak a kde workshop probíhá?
Worksohp je skupinový nebo individuální, takže si zovlte typ výuky jak se vám to hodí. Společně skupinově se setkáváme v prostorách moderního coworkingového centra Klimentská (Klimentská 1443/50, Praha 1 - 110 00, Prostor Banán). Pokud jde o individuální kurz, bude se vám věnovat v hezké kavárně, studovně knihovny nebo také v dobré restauraci. Záleží dle domluvy :) Samozřejmostí musí být pak dobrá připojitelnost k internetu a notebook sebou.
Trvání workshopu: 90 minut
Víš, že Ľubomír vede také tyto kurzy?
- Vlastní WordPress web za 3 hodiny - Individuální
Další zajímavé kurzy
Facebook reklama pro začátečníky
Video tvorba - Příprava/Produkce/Post-Produkce
Webinář - online ,
Jak se zbavit strachu mluvit cizím jazykem – praktický workshop
Webinář - online ,
Škola designu Canva: Pokročilé techniky
Webinář - online ,
Vytvoř si jednoduše cool grafiku v Canvě
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Brno ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Ostrava ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Brno ,
Najděte svůj osobitý styl (a už ho neztraťte)
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: