Jak na firemní profil na Facebooku

20121021-170346-ck-facebook-timeline-business-pages.png

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 17 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Potřebujete Facebook pro propagaci své firmy, restaurace, podniku, projektu, produktu…? Potřebujete zkrátka založit a spravovat firemní profil na Facebooku, dodržovat pravidla Facebooku a nevíte jak na to? Právě pro vás je určené toto školení "Jak na firemní profil na Facebooku." Pokud jste začátečníci, můžete si zvolit Školení pro začátečníky. Pokud už firemní profil spravujete a základy vysvětlit nepotřebujete, zvolte Školení pro pokročilé. 

Průběh kurzu pro začátečníky:

1. Část: Založení firemního profilu na Facebooku

V této části se dozvíte:

  • jak založit firemní profil (Facebook page) - krok za krokem
  • jak zvolit správný název firemního profilu
  • jak správně vyplnit firemní profil - krok za krokem
  • záležitosti ohledně administrátorů firemního profilu
  • jak funguje administrátorský panel

2. Propagace firemního FB profilu 

V této části se dozvíte, jak přivést fanoušky (a tedy potenciální zákazníky) na svůj firemní profil. Dozvíte se:

  • jak fungují FB reklamy a sponsored stories
  • jak propojit firemní profil s dalšími internetovými aktivitami
  • jak propojit firemní profil s offline aktivitami

3. Správa firemního profilu na Facebooku

V této části zjistíte, jak správně komunikovat se svými fanoušky, čím je zaujmout a čeho se vyvarovat. Naučíte se:

  • jak by měly vypadat pravidelné aktualizace: statusy, fotografie, odkazy
  • pravidla soutěží a soutěžních aplikací
  • jak vypadá správná komunikace s fanoušky (+ ukázky
  • jak reagovat na kritiku a pochvalu - ukázky

4. Jiné sociální sítě 

Stručné informace o dalších sociálních sítích populárních v České republice, které je možné využít pro propagaci firmy či produktu.

Celková délka školení pro začátečníky: 1,5 - 2 hodiny. V ceně je zahrnut mnou napsaný stručný dokument pro začátečníky se základním postupem a radami (v papírové podobě).

Průběh kurzu pro pokročilé:

1. Individuální zaměření

Zaměřím se na věci, které Vás zajímají a s kterými potřebujete poradit. Nejčastěji to bývají druhy reklam na Facebooku, pravidla soutěží, správná komunikace se zákazníky, vhodná denní doba pro aktualizace apod.

2. Zhodnocení firemního profilu, který spravujtete

Připravím analýzu Vašeho firemního profilu. Poradím, co zlepšit, jak změnit komunikaci se zákazníky a fanoušky, co na profilu změnit a upravit.

Celková délka školení pro pokročilé: 1,5 - 2 hodiny. V ceně je zahrnut mnou napsaný stručný dokument pro začátečníky se základním postupem a radami + stručná analýza Vašeho firemního profilu zaměřená na konkrétní rady, co zlepšit (oboje v papírové podobě).

–––––––––––––––––––––––

Poznámka k místu kurzu: Při školení potřebujeme místo s připojením na internet. Může to být buď Vaše kancelář, nebo kavárna/restaurace s wifi v širším centru Prahy (nejlépe Praha 1 a 2). Z časových důvodů bych se ráda vyhnula školení mimo centrum Prahy. 

Doprovodné fotky

  • 20121021-170344-Facebook-Marketing-Solutions-1.png
  • 20121021-170346-Facebook-Timeline-for-Pages-Guide.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.