Jak na firemní časopis/newsletter, který bude cílovka milovat

4mtzt1istdxpjuj-7298-3024868237669-1879746590-n.jpg

Natálie Lorencová

Natálie je bývalou tiskovou mluvčí a ředitelkou korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Dnes je PR konzultantkou, která tvoří komunikační strategie nadnárodním korporacím, větším a Více o lektorovi »

4mtzt1istdxpjuj-7298-3024868237669-1879746590-n.jpg

Natálie Lorencová

Natálie je bývalou tiskovou mluvčí a ředitelkou korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Dnes je PR konzultantkou, která tvoří komunikační strategie nadnárodním korporacím, větším a Více o lektorovi »

4mch24fzkp97h09-casak2.jpg
Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 5 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Určeno pro všechny, kteří mají na starosti nebo se podílejí na vydávání firemního časopisu pro zákazníky nebo zaměstnance.

Chystáte se vydávat, nebo již vydáváte firemní časopis pro své zákazníky nebo zaměstnance? Chcete, aby jej opravdu četli, podíleli se na jeho obsahu a těšili se na nové vydání? Nebo jen potřebujete restart firemního časopisu a chcete vytvořit Ferrari mezi firemními periodiky / newslettery?

Pak je tento kurz určen právě pro vás:

  • ujasníte si k čemu ho potřebujete a jaké cíle má plnit
  • poznáte výhody tištěné a elektronické formy a zjistíte, která je pro vás vhodnější
  • uděláte si představu, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli
  • zjistíte, čím čtenáře z vaší cílové skupiny zaujmete tak, že se budou na každé vydání těšit
  • tipy a triky: ukážeme vám, že na tvorbu oblíbeného časopisu nejste a NEBUDETE sami. Vaši kolegové nebo zákazníci se k vaší misi sami s příspěvky připojí.

CÍL

  • vytvoříte si koncepci firemního časopisu, který budou vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst, budou ho vyhledávat, respektovat a který bude dobře plnit vaše firemní cíle
  • seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a stylem psaní článků, který zaujme
  • zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou
  • nastavíte si proces přípravy, časový harmonogram a termíny, klíčové kontaktní osoby

OBSAH

  • koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
  • tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody
  • grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
  • jak poskládat informace a sestavit rubriky
  • praktické tipy pro psaní čtivého článku
  • návaznost časopisu na další aktivity
  • jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
  • periodicita, distribuce

BONUS - KONKRÉTNÍ PLÁN PRO VAŠE VYDÁNÍ

Z kurzu odejdete s konkrétním návrhem na podobu, periodicitu a hlavní témata vašeho časopisu. Společně připravíme časový harmonogram přípravy vydání a efektivní systém přípravy podkladů a tvorby článků.

Doprovodné fotky

  • 5a27dyttwwbf4ee-casak2.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.