Jak na bolest krční páteře přes stabilní lopatky

7def98bpvd9wn3s-58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

 V roce 2002 jsem začal pracovat jako osobní trenér fitness a kondičního posilování. V roce 2008 jsem vystudoval na vysoké škole obor Sportovní a kondiční specialista. Postupem času jsem se začal více specializovat na Více o lektorovi »

7def98bpvd9wn3s-58pgs66uqgr-img-20170728-121202-hdr.jpg

Jaroslav Otáhal

 V roce 2002 jsem začal pracovat jako osobní trenér fitness a kondičního posilování. V roce 2008 jsem vystudoval na vysoké škole obor Sportovní a kondiční specialista. Postupem času jsem se začal více specializovat na Více o lektorovi »

307fulj4u2x-img-20190419-102944-0.jpg
Hlavní 2459/108, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Jakýkoliv pohyb horními končetinami považujeme za fyziologicky správný tehdy, pokud realizaci pohybu předchází stabilizace lopatek.

Stabilizace lopatek je totiž nedílnou součástí základních posturálních vzorů.

Je zajišťována harmonicky vyváženou aktivitou svalů, čímž mimo jiné zajišťují neutrální postavení ramen, správnou funkci hlubokého stabilizačního systému a ideální podmínky pro práci páteře.

Zejména horní hrudní a krční.

Správná pozice lopatek je důležitá nejen při provádění cviků (klik, benchpress,...) , ale také při sportovních činnostech, kdy ovlivňuje nejen výkon, ale je velmi důležitá jako prevence přetěžování a případného zranění.

Nejvíce to ale vaše tělo ocení při běžných denních činnostech, kdy jde ruka k ústům, nebo cokoli pažemi zvedáte, či se o ně opíráte.

Případná nestabilita lopatek vede k přetěžování určitých svalových skupin a vytváření svalových dysbalancí, projevujících se např. bolestmi krční páteře, hlavy, ramen a svalovými spasmy v oblasti lopatek.

 

Co všechno se dozvím a naučím?

V teoretické části se dozvíte, jaké svaly ovlivňují stabilizaci lopatek a jakou mají funkci.

Ukážeme si, jaké jsou možné příčiny bolesti krční páteře.

V praktické části si ukážeme, jak poznat nestabilní lopatky, ale hlavě se naučíte cviky na mobilizaci a stabilizaci lopatek.

Naučíte se jak více vnímat své tělo a stát s napřímenou páteří a vzpřímenou hlavou.

 

Co s sebou?

Pohodlné sportovní oblečení a středně velký ručník.

Pomůcky na zapisování poznámek.

 

 

Víš, že Jaroslav vede také tyto kurzy?

Víš, že Jaroslav vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 1jpxx49g0a0lvq6-mal3190.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?