Na Pěšinách 66, Praha (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kolik času protelefonujete v práci? Telefonujete vy, nebo druzí telefonují Vám? Naučíme Vás základní techniky, které Vám pomohou při telefonních hovorech, ať už prodáváte po telefonu nebo jen potřebujete být efektivní při domlouvání svých aktivit.

Na konci kurzu pak ještě bude znát:

  • Co říkám svým chováním já a co můj partner na druhé straně
  • Motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže
  • Zdvořilé odolávání
  • Udržení profesionálního vztahu
  • Negativní zpětná vazba a její použití
  • Obrana proti manipulaci a technikám tlaku
  • Podstata manipulativního jednání
  • Sdělování negativních zpráv
  • Praktické nácviky telefonních hovorů

Učte se od těch, kdo učí nejlepší!

Ing. Kateřina Bělková, mediátorka, koučka a školitelka vyjednávání pro banky a pojišťovny

Mgr. Jan Valoušek, mediátor, právník, školitel vyjednávání

Víš, že Jan vede také tyto kurzy?

Víš, že Jan vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.