Fonty jako nástroj v grafice a marketingu

78ps15gjaua-foto.png

Andrea Grigerová

Strávila jsem léta studií mezi umělci, kde slovo „logika“ bylo málem nadávka. Můj život ovládaly barvy, intuice, tvoření a nadšení. Osud je ale docela srandista, a tak jsem dalších 12 let pracovala jako schopný článek Více o lektorovi »

5s65aau5nxj-fonty-pruzkum-clanek4.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Co na Vás čeká? 

Překvapení :-)

Pokud vybíráte fonty ve stylu "líbí/nelíbí" anebo intuitivně, protože jste přece profík a máte to pod kůží, budete překvapeni, že výběr fontů může být zcela vědomý a podle jasných kritérií. Pak se budou líbit nejenom vám, ale hlavně klientovi a jeho cílové skupině. 

Naučím vás vnímat fonty:

  • Jako nástroj budování značky
    Zcela změníte přístup k výběru fontů - stanou se nástrojem budování značky.
  • Jako cestu k emocím cílové skupiny
    Nebudete fonty vybírat intuitivně, ale vědomě a cíleně podle toho, jaké mají u cílové skupiny vyvolat emoce.
  • Ne pro sebe, ale pro klienta
    Nebudete fonty vybírat pro sebe, ale pro klienta. Typografická a estetická kritéria sladíte s psychologií klienta.
  • Podle jasných kritérií
    Budete mít jasné a přesvědčivé argumenty pro komunikaci s klientem/grafikem.

Obsah workshopu: 

  1. PSYCHOLOGIE FONTŮ
    Co to je a kde se vzala? Kde se s ní potkáváte, kde má význam a jakým způsobem nás ovlivňuje.
  2. JAK TO FUNGUJE
    Reagují na fonty všichni stejně? Jak nahradit subjektivitu a intuici objektivním výběrem. 
  3. EMOCE
    Klient se rozhoduje podle emocí. Jakým způsobem s nimi můžeme pracovat ve fontech?
  4. TYPOLOGIE
    Základní rozdělení fontů podle toho, jak působí a jaké vyvolávají emoce.
  5. MARKETING
    Font jako součást vizuálního stylu značky.

Co si odnesete? 

  • 5 hodin teorie i praktických cvičení
    Skvělý mix AHA momentů z teorie a prožití na vlastní kůži. Potom budete schopni fonty vnímat jako nástroj, který vám slouží. 
  • Jedinečné know-how Psychologie fontů®
    4 roky testuji, konzultuji, bádám a hledám souvislosti. To vše dostanete na zlatém podnose.
  • Materiály ke školení
    Případové studie, typologie fontů, myšlenková mapa, jak vybírat font.

Vzít si s sebou počítač?

Počítač nepotřebujete. Stačí blok a tužka na poznámky. 

Co občerstvení? 

Jasně, bude. :-)

Doprovodné fotky

  • 1e9zrgdtk2y-img-5931.jpg
  • 1865vnsfens-ohlasy.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.