Copywriting a vyprávění příběhů pro podnikatele

97jwfmibuq5-mazilkova.jpg

Martina Žilková

Jsem blogerka a copywriterka na volné noze. Pomáhám značkám odvyprávět své příběhy. S využitím kreativity a analytiky nacházím přirozené cesty k propojení značky a jejích zákazníků. Obsahová strategie je vlastně takové Více o lektorovi »

8trq5bcozhg-rawpixel-600782-unsplash.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Osnova kurzu

I. Základy copywritingu

Na úvod si vysvětlíme pojmy a termíny, se kterými budeme v průběhu kurzu pracovat. Řekneme si, co je a co není copywriting a na co všechno musí dobrý copywriter myslet. Vymezíme si jednotlivé copy obory a zaměříme se na jejich odlišnosti.

II.SEO copywriting. Jak působit na uživatele i na vyhledávače

Řekneme si, jak pracovat s textem, aby plnil obchodní účel, aby byl atraktivní pro své čtenáře a přijatelný pro vyhledávače. Seznámíme se se základy obsahové optimalizace pro vyhledávače.

III. Tone of Voice. Proč je důležité sjednotit tón komunikace a jak toho dosáhnout

Na příkladech si ukážeme rozdíl mezi konzistentní a nekonzistentní tonalitou a jejich obchodní dopad. Pak si řekneme, jak dosáhnout toho, aby byla veškerá komunikace značky jednotná.

IV. Psychologie textů. Které nástroje vám pomůžou vystavět perfektní text a jak je používat

Zabrousíme trošku do psychologie a povíme si, jak pomocí textů pracovat s emocemi a jak je v copywritingu používat ve svůj prospěch.

V. Marketingové archetypy. Seznámení s konceptem marketingových archetypů a práce s nimi

Seznámíme se se strategií marketingových archetypů, řekneme si, jak lze které archetypy používat, co nám to může přinést a jak s nimi pracovat.

VI. Storytelling. Dlouhodobé a konzistentní vyprávění příběhů

Jak dosáhnout toho, že bude váš text vyprávět nějaký příběh, a to nejlépe v dlouhodobém horizontu? Seznámí se s nástroji, které k tomu lze používat a vyzkoušíme to v praxi.

VII. Kanály. Storytelling v praxi - jak vyprávět příběh značky na místech, kde se vaše cílovka nachází

Nakonec si řekneme, které kanály má copywriter při práci k dispozici, jak vybrat ten vhodný pro vaši značku a zabránit zbytečnému plýtvání energie tam, kde jí není třeba. Povíme si, jak které kanály používat a jak na nich veškeré nově osvojené znalosti aplikovat.

 

Pro koho je kurz určen:

Pro začínající, malé i střední podnikatele, kteří chtějí ovládnout taje copywriterské disciplíny a pro zaměstnance firem, kteří mají na starosti marketing a PR značky.

 

 

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.